Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Er det noen plasser i Oslo der de kan fjerne de? På en behandling :-p
Gjest_1001 Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Eneste som hjelper er vel å flytte ut fra byen ;-) Husker jeg bodde 30 min utenfor byen når jeg var liten. Så flyttet vi inn til sentrum, og det tok ikke mange ukene før jeg begynte å få sorte prikker på og rundt nesen. Nå har jeg flyttet litt mer avsides igjen, og merker at det er betydelig mindre. Men har flyplassen i nærheten da, så det er litt støv her også. Men betydelig mindre. Dette var bergen da...
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 Hehe, bor egentlig i Harstad :-) Men er på besøk i Oslo, og ja det er mye værre :-( Men kanskje noen vet om en plass man kan få rensa huden sikkelig? :-)
Mamma´n til A og F Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Er flere hudpleiesalonger i alle bydeler, bare å søke litt på nett:) Finner garantert en som er i nærheten av deg!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 Skal ut å trille, så da skal jeg ha øynene oppe :-) Takker :-)
SassyMom Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Kjøp Nivea strips som er for nese, panne og hake. Bruk de hver tredje dag, og du merker garantert forskjell! Fins på H&M eller Vita feks. Også viktig å rense huden hver kveld. Bodyshop har en god skumrenser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå