Serial mom Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Har ikke sett henne her på lenge,og er nyskjerrig på hvordan det går med henne! :-)
Norwegian by injection Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Hei hei! Så koselig at du tenker på meg! He he :-) Er stortsett inne en liten tur på BIM hverdag bare for å lese litt, skriver ikke så mye lenger, men synes det er moro å følge med de andre. Så du var her igår, men hadde dårlig tid (måtte på jobb), så jeg gadd ikke å skrive noe. Det går bra med meg takk :-) Frisk som en fisk, ferdig med kvalmen, er nå 30+2. Nå koser jeg meg med magen, men det er så varmt, synes det er ganske slitsomt! Må bade hverdag! Åssen går det med deg da? Hvor langt er du på vei nå? Begynt å få skikkelig mage? Når skal du til UL? Vil du vite hva det er? Nysgerrig he he :-) Klem klem.
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 Å,der er du jo!!!! Ja,lurer jo på hvordan det går,vettu! :-) Så flott at alt er bra,og at du er frisk og fin i formen! Varmen er tung,men idag var det mer levelig ute,så kanskje det ikke blir så gærnt resten av uka heller!(er lov å håpe da!) Sliter med varmen selv,særlig siden ikke formen er helt på topp. Er fortsatt kvalm,men ikke like galt som før da! Hadde jo håpa at den skulle forsvinne,men den er seigliva,gitt! I tillegg er jeg veldig trøtt og sliten,så klarer ingenting enda. Håper det bedrer seg,for er så lei av å ikke gjøre noe! Var på konsert et par timer på søndag,og er helt skutt,he-he! Rene bestemora! Magen vokser,så det vises godt nå. Er 17+3 idag! Skal til ordinær UL om en uke,og håper vi får vite hvem som er der inne! Når er det du reiser hjem på besøk? Var det i juli? Ellers da,går alt bra med jentene? Masse klemmer!
Norwegian by injection Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Jøss, tida flyr! 17+3! Spennede med UL neste uke, masse lykke til, har du noe spesiell følse på hva det blir? Du må si ifra her på BIM, skal følge med Jeg skal til UL på tirs (32 ukers kontroll). Uff skjønner at det er slitsomt med kvalmen, jeg har vært så kvalm denne gangen! Tror jeg kastet opp sist når jeg var rundt 25 uker, det har vært grusomt synes jeg! Ja, vi skal til Florida 30.juni-15.juli! Da er jeg 33-35 uker! Jeg tror jeg må være gærn! Gruer meg til fly turen. Fløy til Bulgaria forrige mnd. (bare 3 timer da) og det gikk kjempefint på veien nedover men på veien hjem var det skikkelig turbulens, and I mean bad Er som regel ikke redd for sånt men det var så ekkelt for magen, vi får satse på fint vær på veien til USA! Jentene har det kjempefint takk, de gleder seg veldig til å få en lille bror! Det har liksom ikke gått opp for meg enda at jeg skal få en baby igjen, tror jeg har glemt alt! Synes det er litt skremmende! Hva synes du om å bli mamma snart? Har du kjent liv enda?
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 Ja,syntes alt har gått så fort,nå som jeg ikke lengre er så redd for å miste! Har hele tiden hatt en veldig sterk følelse av at det er jente,mannen min også,så blir vel litt paff dersom jeg får beskjed om gutt,men like glad!:-) Har enda ikke kjent noe jeg sikkert kan definere som liv i magen,men var på UL 14+3 og så at den sprella masse ihvertfall! iiiiik,da er det ikke lenge til dere reiser! Er SÅ misunnelig!(dvs. er ikke istand til enda mer varme og lang reise,men sånn ellers da,har så lyst å reise dit!) Du er litt gal som reiser så seint,ja,men pytt pytt,det takler du fint! Satser på at flyet og gutten i magen oppfører seg eksemplarisk,så går det så fint atte! Er jo ei stund siden du hadde smått sist,ja,og så blir det vel helt forskjellig nå med en liten gutt!(kanskje ikke som liten baby,men...) du skal se at det er som å sykle,når du har han i armene,så husker du alt om å ha baby:-) Jeg er livredd selv,dette har jeg virkelig ikke peiling på,bare satser at det er omtrent som å ha hund,ha-ha! Regner vel med at noen forteller meg det om jeg gjør helt feil,så får bare ta det som det kommer,tenker jeg. Får litt angst når jeg ser i sånne babybøker,alt man må vite og alt man skal ha klart til babyen,men har liksom ikke helt klart å forstå at jeg virkelig må ta hensyn til alt dette snart! Har ikke kjøpt noe,men er vel mye fordi jeg ikke har hatt sjans til å gå i butikker,og fordi jeg vil vente til etter jeg vet om det er gutt eller jente!
Norwegian by injection Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Blir spennede å se om magefølsen stemmer! Det gjør ofte det! Jeg visste at jeg hadde gutt i magen denne gangen fra veldig tidlig. Følte meg så andeledes fra forrige gang og alle sier at magen min er mye spissere denne gangen (typisk gutt, sier de). Spennedene! Morsrollen er jo litt skremmende i starten ja, men det som er fint er at dere er to om det. Han kommer nok til å hjelpe deg masse! Husker med nr.1 (hun veide bare 2830g) jeg tørde ikke å bade henne eller skifte bleie i starten, syntes hun var så lite. Han måtte gjøre alt i starten. Det var faktisk han som lærte meg alt. Jeg ammet bare! Ler når jeg tenker tilbake, tror hun var 6 uker før jeg var på by tur med henne alene (det var jo des.) Jeg var livredd, hadde ikke klart meg uten han. Men det var ikke sånn med nr.2, alt var så mye lettere (hadde gjort alt dette bare 1år tidligere) Men nå er det 6 og halvt år siden sist, begynner å få kaldeføtter! Ja ja men nå er det forsent, gjort er gjort! Har ikke kjøpt noe særlig jeg heller, skal sikkert handle litt i USA, veldig lav kurs nå ca. 6 kr for 1 dollar! Jippi! Skal ut en tur nå, kan svare deg ikveld eller imorgen tidlig. Kos deg i sola :-) Masse klemmer.......
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2007 Ja,vi får se! Må jo være noe i det at man føler det så sterkt... Ja ja,time will show! Tror jeg kommer til å være som deg,ikke tørre å gjøre noe med babyen! (men mannen min er enda verre,han satser på at jeg bare kan det helt av meg selv etter fødsel,ha-ha!) Så hærlig at du har en mann som "tok over" for deg i starten,ga deg en mykstart! Tar nok litt tid før man føler seg helt trygg,akkurat som med hundevalper. Jeg har hele tida sagt at dette blir første og siste,for jeg orker ikke tanken på å kaste opp og være så sjuk flere ganger. Var sånn sist også,men da mistet jeg jo i uke 11. Har egentlig lyst på 3 barn,men tror de to siste får bli kjøpebarn;-) Har vel glemt hele greia så snart h*n er ute! Ja,så det var så lav kursmhar kjempelyst å bestille div. fra amazon.com,men siden jeg er gravid er det jo bortkasta nå! (har sett meg ut div. brasilianske bikinier,sko,trange jeans o.l...) Tror jeg skal prøve meg litt på verandaen,jeg,virker som tempen er mye lavere idag! Bare hyl ut når du har tid,er stortsett innom hver dag(er sykemeldt og sitter mest inne) Klemmer til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå