Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Etter akupukturen i går var jeg så sikker på at dette skulle jo gå raka vegen ått sjukehuset. je kunne egentlig bærra ha gått oppå der med en gang. Men NEI DA! kjente at noe var på gang i går og jeg var flink jente å tok pillene mine og alt. men så plutselig kjente jeg ingenting! Prøvde ALT! spiste masse hvitløk, hadde sex, fikk orgasme, (unnskyld detaljer), gikk oss en laaang tur og jeg JOGGA hjem! Spiste fødselslompene (hehe husker ikke hvem sin ide det var, men rimelig genial) fløy opp å ned trappa, men nei da! Her skulle ingen babay komme. å nå sitter jeg her å kjenner ingenting. Dumme dumme akupuktur mannen som sa at no kom det til å gå fort! hehe. Noen andre som vil syte litt??
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Er med på litt syting i dag;) Var hos gynekolog i går og der var det intet tegn på snarlig fødsel...huff! Og ikke nok med det, så presterer min lille hund å hoppe ned fra balkongen i 3 etg (skadet seg ikke i det hele tatt...gud så flaks), men ga meg jo mitt livs sjokk og hvis ikke et sånt sjokk setter i gang noe, så er det vel intet håp om at noe annet skal funke heller... Æsj, er så lei nå og trist...og fatter fortsatt ikke at den hunden kunne finne på noe sånt..skremme mammaen sin sånn;)
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 3.ETG?!?!?! woooow det vov vov'en må jo ha 9 liv. hehe. bra det gikk bra medc den da. :) Men det kunne jo ha satt igang NOE. hehe. men de sier jo at man kan modnes fort da. kan man ikke? så vi får håpe på at det skjer noe snart hos deg alikevel.
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Ja han er nok en katt innerst inne...dyrlegen fikk sjokk;) Gynekologen sa at ting kunne skje veldig fort, så man vet jo selvsagt aldri..for alt jeg vet så er jeg moden i morgen eller overimorgen..who knows!?! Tok UL også da, så da fikk jeg et siste glimt at bebbisen før han/hun kommer..blitt så stor og fin, og lå 0,7% under vekstkurven, så ingen gigant baby der inne (har bekymret meg for det skjønner du)... Håper ting begynner å skje hos deg, unner alle fødeklare det nå
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 hehe. ja det er nok en skapkatt du har. å jeg VIL JEG VIL JEG VIL! eller VI VIL VI VIL VI VIL!!! alle vil jo!! hehe. det er så forferdelig å gå sånn på nåler og "kjenne etter" hele tiden! :) Så spennende at du ikke vet hva det blir!! :) er det fordi du/dere ikke ville eller har h*n aldri ligget sånn at edt er mulig?!? :)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Vi vet med sånn ca. 60-70% sikkerhet at det er en jente, men blir litt nervøs da...tenk om han tok feil...så jeg driver og psyker meg opp til tanken på at det kan bli en gutt... Har bare jentenavn klare og masse rosa tøy, så det vil bli et stort sjokk for meg om det plutselig blir en gutt... Har vært ¨på 3 UL og de har vært umulig å se kjønnet på 2 av dem...så ingenting er sikkert...men jeg har hørt at det er vanskeligere å se kjønn dersom det er jente da, så kanskje det betyr noe;) Vet du hva du får?
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 siden su har følelsen at det blir jente blir det nok helt sikkert det. Jeg var helt BOMBESIKKER på at det skulle bli en gutt her og han har hette Henrik siden uke 6. ingen som trodde på meg da bortsett fra smabo. og joggu tror du ikke det var en gutt. vi har fått bekrefta det med 100% sikkerhet 4 ganger og jeg vet det så det blir en gutt dette her!
Xenaen Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Hihi, syntes det var litt morsomt at du har gått på akupunktur også bruker uttrykket - gå på nåler etterpå. Hehe-. Så det for meg!
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 hehe! det tenkte jeg faktisk ikke på. jeg blei vel kanskje litt iinnspirert! hehe.
Louise-and3girls Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 6 dager igjen og jeg er så lei. Det er så varmt og fælt nå også. Jeg trodde også at noe var på gang i går etter en runde i køya, men nei da. I dag har jeg vært hos jordmor og fått akupunktur, får håpe det funker raskt. Jeg prøver snart hva som helst jeg også. Jormoren min anbefalte meg å stimulere brystvortene masse. Ta litt olje på hendene og hold på en stund. Det kan hjelpe. + masse sex. Får prøve igjen i kveld. Har født 2 ganger før, før tiden så man venter jo og håper at det skjer denne gangen også, men det kan jo godt hende at jeg går over tiden og. Hvor mange dager har du igjen Silje?
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 Hei hei. ja vi får håpe det funker raskt for deg. trodde helt sikkert at disse nålene skulle hjelpe jeg. men det tar kanskje litt lengre tid. hehe. Skal prøve det brystvorte trikset kanskje det hjelper. :) pluss noen rundre i køya ja. hehe jeg skal egentlig ikke klage enda for jeg har igjen 18 dager, men jeg er utålmodig av natur og har ventet på dette i 2 mnd alt. hehe. jeg er håpløs. sambo sa det i går: " du klarer ikke vente på noen ting du". og det værste er at han har rett. men denne gangen er jeg vel nødt til å vente til gutten selv bestemmer det. hehe. men man må jo få lov til å prøve å overtale han litt.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #12 Skrevet 12. juni 2007 hmm vet ikke om jeg skal syte.. har jo tre uker igjen til termin, men går det som jordmor vil blir jeg satt igang om en ukes tid:S iiiiiiiiiiiiik er det lov å syte over at jeg kanskje ikke får oppleve den samme spenningen som det er når alt skjer naturlig.. føler at om de setter meg igang blir jeg på en måte snytt for hele opplevelsen med spenning som bygger seg opp og sånn om noen skjønner:/
Louise-and3girls Skrevet 12. juni 2007 #13 Skrevet 12. juni 2007 Blir spennende å se hva som skjer fremover da:-) Jeg klarer heller ikke å vente. Skjønner godt at du er utålmodig. Har vært det i snart 3 uker jeg og.
VinterSol+2 Skrevet 12. juni 2007 #14 Skrevet 12. juni 2007 åå, blir med på å syte litt... etter det jeg tror var tegningsblødning i går, så var jeg jo ganske sikker på at NÅ skjer det noe.. hatt et par rieliknende vondter i natt, men er jo ikke mye å skryte av en-to i løpet av en hel natt! (dessuten vet jeg jo ikke, jeg sov jo, og så våknet jeg av at noe var veldig vondt, gikk på do og det var over, lissom..) Så lenge jeg er oppe og ikke i senga har jeg kynnere HELE tida.. men det er jo bare kynnere, ikke rier, lissom... Men en positiv ting er jo at det er et par grader kjøligere i natt da, så jeg satser på at naturen er på min side, og sørger for at fødeavdelingen ikke er HELT overopphetet når jeg kommer.. *håpe håpe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå