Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Vanligvis gidder jeg ikke la det gå videre inn på meg, men kjenner jeg begynner å bli lei....Av hva? Jo at bedrevitende og antakelig velmenende venner og familie prøver å "forberede" meg hvor mye livet mitt kommer til å forandre seg etter at jeg får baby. Hvor lite søvn det blir, hvor lite tid jeg får til meg selv og ikke minst, hvilken "struktur" jeg kommer til å få på livet mitt. Sikkert sant alt dette, men det er så kvelende å høre det hele tida. Er 31 år, har studert masse og reist rundt i verden. Har hobbyer, trener og tar vare på meg selv. Vært temmelig "fri" og sikkert bekymringsløs i deres øyne. Har alltid følt at jeg ikke har lpv å klage på at jeg er sliten eller har dårlig tid etc, for det er det liksom bare småbarnsforeldre som har lov til å si. Vi andre får bare holde kjeft. Jeg er jo et oppegående menneske, jeg skjønner at ting blir annerledes, at dette er en ny fase i livet mitt. men må de kvele alle forberedelsene mine med denne destuktive tankegangen? Andre som har erfaringer med dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå