Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Er det vanlig at magen kjennes myk og hard ut om hverandre? Er snart i uke 18. Noen ganger er den liksom bare vanlig myk av "et par kilo for mye" følelsen, andre ganger kjenner jeg livmor (regner jeg med...) som er ganske hard. Synes nesten det kjennes ut som om den flytter seg litt og jeg, litt opp og ned. Er det normalt eller????? Skal til lege neste uke, men han er mannlig og regner ikke med jeg får no særlig svar.......
prøvekluten+3små Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 kynnere tenker jeg;o) da blir magen hard slik du beskriver..videre har jeg og i alle mine svangerskap vært med på at den liksom flytter litt på seg..men da var jeg noe lengre enn deg,så regna med d var ungen som flytta på seg da..min har en forkjærlighet for min høyre side virker d som;o)
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Sånn er min mage også. Er i uke 18. Vil tro det er babyen som flytter seg litt,bare. Jeg har ikke kjent liv enda(tror jeg),men vet jo at den spreller og turner litt der inne,for det så jeg på UL! De har vel kanskje litt ekstra tumleplass der inne enda,før man er over i 3.tri,og det etterhvert blir trangere for babyen å snu seg.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er i uke 27 nå å min bebbi har ikke akkurat mye plass å røre seg på:-D Det stikker ut både hender å føtter å en lit'n rumpe overalt på magen...moro å dytte d tilbake..hihi:-)
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har det også sånn, er i uke 17. Regner med at det er normalt. Synes forøvrig jeg kjenner liv.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Hei! Ja dette har jeg også lurt mye på. Er nå 17 uker på vei og magen min veksler mellom å være hard og myk. Det er veldig rart og kjenne.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 så godt å høre at det er flere!!! Jeg har så lite symptomer også, det er nesten så en begynner å lure........ Men kynnere merker en vel? Jeg var sliten etter jobb her en dag og reiste meg fort opp og da tok det skikkelig tak nederst i magen. Måtte bøye meg framover. Men det gikk fort over. Det kan kanskje vært en kynner?
Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Det høres mest ut som at det var livmoren som strak seg. Har kjent sånt mange ganger. Kan være litt vondt, men det går over. Kynnere skal ikke være vondt. Det starter øverst i magen og går nedover. Og magen blir hard. Går over på noen sekunder. Det er bare livmoren som øver seg til fødselen har jeg hørt :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Jepp, sånn har jeg det også. Tror ikke det er kynnere, for den er hard som en kjempemelon gjerne en halv dag, og så blir den myk og deigete igjen. Er ikke ubehagelig eller noe. Bare rart.. ) Sånn er det hos meg ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå