MissAntrop Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har jo lest at ideell romtemperatur for babyer når de skal sove er 18-19 grader. Og nå når det er så varmt ute, er det også kvelende inne. I går var det 29-30 grader på soverommet.. Hun sover kun i ermeløs body og med et helseteppe over beina, vi har vinduer oppe og vifte på, men fortsatt varmt.. Jeg får nesten ikke sove fordi jeg til stadighet må sjekke om hun puster. Hvordan takler dere denne varmen?? Er jeg overhysterisk?
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg gikk lenge og gruet meg til sommeren...helt til jeg kom på at jeg aldri har hørt noe om at krybbedød er vanligere i varme land. Det er jo tross alt nesten bare amerikanerne som har råd til å ha air condition over alt i huset. Etter at jeg begynte å tenke sånn føler jeg meg mye bedre Men jeg har bare bleie på småen i varmen og han ligger uten pledd/dyne....og han koser seg med det
Livmor Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Må hun ha noe på seg i det hele tatt da? Og ideell sovetemp betyr bare at det er da de små gjerne sover best, ikke at de ikke tåler høyere temperaturer. Det blir som regel bare litt mer urolige netter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå