Gå til innhold

Hvorfor kan dere ikke bare lure mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener, istedetfor å bruke en masse energi på å mase, er det vel like greit at det skjer et "uhell"??

Men det forutsetter kanskje at han ikke har blitt mast for mye på, slik at han gjennomskuer det.....

Mange som gjør det:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fordi hvis man er glad i mannen sin så respekterer man også at mannen har like mye rett til å velge om han har lyst til å bli forelder som en selv har. og det må være ganske kjipt å vente barn med en som ikke har lyst på barn akkurat nå, og i verste fall kan det gå utover forholdet og så sitter man igjen alene.

Skrevet

Jeg signerer på innlegget til Mvjnz!

Jeg kunne aldri lurt min samboer til å skulle bli pappa! Håper ingen andre har til hensikt å lure mannen heller! Det er feigt faktisk og ganske så egoistisk! I verste fall kan en bli sittende igjen alene og risikere å ikke få noen pappa - eller samboer!

Skrevet

he he he he he... dette var vel en spøk du anonym???

Skrevet

Heh, ja ikke sant;) Jo da det er jo derfor vi er her alle sammen, for å finne nye og utspekulerte måter å lure samboerne våre.... Jadda:)

Skrevet

Hehe det hadde vært den fristen ;p Det værste er, at jeg tror han hadde trivdes godt i rollen som pappa. Han er så utrolig dårlig til å planlegge ting, og da mener jeg med ALT. ¤sukk¤

Men, det er bare og vente så kommer han vel på bedre tanker snart håper jeg

Skrevet

Jeg har en veninne som gjerne vil ha barn, hun har vært sammen med kjæresten sin i 10 år. HAn har ingen vidre ønsker om barn.Hun nærmer seg 30 og venter at han skal våkne en dag å føle seg klar, jeg tror ikke den dagen vil komme, så hadde jeg vært henne ville jeg A : sagt greit et liv uten barn det kan jeg leve med, (men hun vil ha barn ) B: forlatt han for å finne en annen å få barn med. Hun vil ikke forlate han og ikke ofre barne tanken. JEG hadde sluttet på pilla og sett hva som skjedde. Ja om han hadde forlatt meg så hadde jeg tatt den sjansen kjærester KAN man få hele livet, men barne toget kan gå nårsomhelst.

Men hun vil aldri komme til å lure han... likevel klokken hennes tikker og snart må hun ta en beslutning om ikke han gjør det...

Tror personlig at han som mange andre menn ikke bare våkner en dag strekker på seg og sier tja nei nå føler jeg meg klar ....

Har selvfølgelig barn selv og unner ALLE som ønsker seg det barn. Har ikke lurt kjæresten min selv vi brukte ikke prevensjon men hoppet av i svingen og han hadde tidligere fått påvist dårligere svømmere så vi var ikke aå bekymret. Hadde bestemt oss for å begynne å prøve ett halvt åre etter at jeg faktisk ble gravid litt sånn oppsan de svømmer vist!!

Lykke til jenter ... husk at har dere tid til å vente vent så lenge dere kan men husk fruktbarheten synker og har selv opplevd å miste tre ganger på rad....så ting tar fort litt ekstra tid selv om man skulle få klar signal...

Skrevet

Hei

Har av og til tenkt den tanken selv, at jeg kan jo få barn og så se hva som skjer, kanskje han blir, kanskje ikke. Men mye av greia er jo at jeg vil ha barn MED HAM og at han skal glede seg like mye som meg. Så jeg venter (u)tålmodig og håper han skal komme til fornuften...

Skrevet

for meg er typen viktigere enn det å få barn. jeg elsker han og vil tilbringe resten av livet med han, og hvis jeg må ofre det å få barn for å være sammen med han så ville jeg gjort det uten å blunke. ville aldri falt meg inn å gå fra han eller å lure han. jeg elsker han og derfor får jeg meg ikke til å vise så lite respekt for han.

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

hmm..er motsatt for meg...sa det til ham igårkveld faktisk..for å understreke hvor mye jeg egentlig ønsker barn. jeg sa da at dersom han sa at han aldri ville ha barn, kommer jeg til å gå fra ham. heldigvis svarte han at han var helt enig, og mente det samme tilbake:)

Skrevet

Sa akkurat det samme til min samboer som ønskebrønnen gjorde! Sa at om han kunne si han aldri vil ha barn, var ikke jeg villig til å fortsette forholdet. Det fordi det er viktig for meg.. "klart vi skal ha to prinser" sa han da. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Det vekker mange følelser når du stiller spørsmålet på den måten. Så mange følelser at jeg har valgt å presse anonym knappen. Jeg var i et forhold der vi hadde bestemt at vi skulle ha barn. Han angret og tok det tilbake. Slik jeg har sett mange menn gjøre. De flytter for eksempel datoer. Jeg tenkte. Her sitter jeg å tar prevansjon mot det jeg ønsker meg aller mest her i verden. Følte meg sveket og alene. Vet dere. Jeg skuttet å ta prevansjon. FY SKAM MEG. Jeg løy til en løyner. Nå skal det være sagt at da barnet etter mye strev (fra min side) ble unnfanget. Ble han svært glad. Fortalte han at han ikke behøvde å betale bidrag hvis han ikke ville. Også fortalte jeg hele historien. Han klappet meg på hodet og sa; Dette skal vi få til og du har rett, det var ikke rett av meg å ta tilbake et løfte jeg hadde gitt som du baserte livet ditt på. Og nå lever vi alle som åpene løgnere og forhåpentlig vis kan vi med tid og stund gjennoppbygge tillitten til hverandre. Akkurat nå tar vi en dag av gangen og gleder oss over det lille mirakelet som vokser i mors mage. PS - Jeg vet dette innlegget vil provosere mange av dere, men jeg vil også si at jeg ville gjort AKKURAT det samme omigjen. Men nå har jeg snart en baby og vil ikke gjøre dette igjen.

Skrevet

Man er to om å få barn, og barnet har det best med både en far og en mor. Dere fritar mannen for et valg, et ganske så stort valg. Barnet vil heller høre at det var ønsket, enn at mor lurte far. De fleste ønsker en engasjert far, som tar ansvar, du har ingen rett til å kreve det i å med at du gikk bak ryggen hans.

Har en kompis som har sterilisert seg pga dustete damer, og det verste av alt så kom en av damene hans å sa hun var gravid, han viste med en gang at hun hadde vært utro.

Ta å bruk det lille dere har fått utlevert å slutt å ødlegge livene til andre!! Idiotiske damer!

Skrevet

a) Mannen kan faktisk bli far selv om han har sterilisert seg.

B) Denne mannen var opplagt ikke ;rligheten selv da han ikke har fortalt til sin partner at han hadde sterilisert seg.

Helt enig med innlegget to over at ærlighet må gå begge veier. Menn er faktisk ikke et unntak. Hvis alle bare hadde spillt med åpne kort fra begynnelsen av, uansett, ville man ikke ha kommet i en slik situasjon et stykke ut i forholdet når man har blitt glad i hverandre. Og hvis din venn ikke skal risikere å bli far må han slutte å oppføre seg som en flyfille.

Skrevet

Fratar ikke også mannen kvinnens rett til å bestemme om hun vil ha barn eller ikke hvis han er sterilisert uten å fortelle det til hennè? Og ja en sterilisering er faktisk ikke 100 % sikker. La oss si at et barn blir unnfanget, mot fars vilje når de bruker prevensjon. Er det da kvinnens feil? Interessert i din mening om dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...