kjapttrygtogbilliigKIWIKIWI Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 jeg vil bare ønske deg lykke til og si at det har vært utrolig betryggende å ha deg her, jeg har ikke skrivd så veldig mange innlegg her, men har lest mye av det som er blitt skrevet og du har alltid så kloke og flotte svar, og du virker som en veldig rasjonell og pålitelig person. du er sikkert en kjempe fin mamma! jeg håper og tror at dette ikke er det siste barnet du får, tror det er mange som har glede av deg - både familien din og nervøse, usikre og uvitende her inne på BIM. lykke til med fødsel!
CaMaChMa Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Leste inne på DIB-sidene at hun ble mamma i natt til en gutt............ Ville bare informere deg.
Gøril og Jesper :) Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Enig med Beth25. Jeg har sugd til meg det jeg kan av info, og lært masse. Håper at selv om du har fått babyen din nå, at du er her litt til og kommer med gode råd Gratulerer som 3-barnsmamma til en ny flott sønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå