Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Har skrevet innlegg tidligere med samme overskrift og innhold,men nå begynner det å gå på tålmodigheten løs, noen av dere har jo fulgt min historie,men for å oppdatere,jeg har blodansamling i livmor og begynte å blø noen dager før 8 uker. Jeg er nå 12+5 og blør enda,har holdt på i 5 uker nå! det er heldigvis ikke styrtblødninger lenger og det er brunt gammelt blod som kommer,men er så drita lei!!!!!!!!! gleder meg til den dagen jeg slipper å gå med bind!!! trodde jeg skulle slippe det når jeg ble gravid jeg men....Har ikke hatt styrtblødninger på 2 uker og det er jo positivt, og det ser ut som det avtar. Har heldigvis ikke noen innvirkning på babyen,men slitsomt er det for det. Leste jo om ei som blødde fra hun var 6 uker til 21 uker,håper ikke det varer så lenge til meg. Var på UL på fredag og det var fremdeles blod igjen,skal på UL på torsdag så jeg får spørre da også om hvor mye det er igjen. Når jeg endelig slutter å blø så blir dt lenge til sengekos det er ivertfall sikkert,er ikke aktuelt å sette i gang kanskje en ny blødning! så han får bare finne seg i det!
Minigull07/11 Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Off.. Stakkars deg.. Skjønner at du er lei! Håper for din skyld at det slutter snart. Kanskje du skal se på det som en oppmuntring at blødningene har gått ned... Jeg har heldigvis ikke blødd noe, jeg har kun slitt med ekstem kvalme og trøtthet. Er fortsatt veldig trøtt og jeg er 20+2... Har ikke sovet godt de siste md... Men det er bare noe som følger med når man er gravid! Så jeg tar den.. Når det gjelder din kjære, er det andre ting dere kan gjøre for å tilfredstille hverandre! hihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå