Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal jo dra til København i dag fordi jeg skal ha egguttak i morgen. Trodde det skulle være lett å få hotellrom men det har det ikke vært. Har lett og lett i timevis på nettet og ble bare mer og mer frustrert. Har nå endt opp med et ganske så spartansk sted med do og dusj på gangen og må bytte rom i morgen også. Ja ja jeg overlever vel det også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du forsøkt Hotell Kong Arthur eller Hotell Ibsen. De er ikke veldig billige, men det er veldig hyggelig.

Jeg håper alt går strålende, kjære Chaiemae :o) Nå må du vise at dette er mulig!!!!!!!!

Skrevet

Lå på Ibsen fra fredag til lørdag.. Det var IKKE å anbefale.... Mulig Kong Arthur er bedre... ;) Eller så har du jo Hotel Fox også..

Skrevet

Kong Arthur er hakket bedre enn Ibsen, Det var fullt på Arthur da jeg var der sist, så jeg bodde på Ibsen fra mandag til onsdag. og det var helt ok. Litt mye musikk fra bakgården første natten, men det sluttet med en gang jeg sa i fra.

Hvor er hotell Fox? Der har jeg ikke vært enda. Kanskje jeg må prøve det neste gang :o)

Skrevet

Jeg tenker masse på deg nå, Chaimae!!!!! Er kjempespent på hvordan det går. Krysser alt jeg har for at dette blir en fin og fruktbartur for deg :o)

Skrevet

lyukke til og god reise Chaimae!

Jeg har leid rom privat, gjennom bed&breakfast.dk. det har vært helt fint. billigere enn hotell. men uten internett, som jeg har benyttet på biblioteket. har hørt at hotel Løwen er hyggelig.

Skrevet

Det var helt umulig å få rom overalt. Bor på Euroglobe og det er billig og utrolig spartansk, he he. Vet ikke akkurat om det kan anbefales nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...