3 skatter ute:) Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 kan man stikke innom ett hvilket som helst legekontor med en urinprøve og få tatt en graviditetstest? er på ferie tatt hjemmetest, men greier ikke stole på den.
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 De har ingen bedre tester der enn de du får på apoteket,så tviler på at det vil hjelpe. Da må de isåfall ta blodprøve,å svaret får du ikke på en-to-tre... Ta heller en ny test selv om et par dager. Er du sikker på når du skulle hatt mensen,og er over,så bør svaret på testen bli rett om du går mer enn en uke over. (i noen få tilfeller vil det ta lengre tid,men de aller fleste får et riktig svar på testen da!) Lykke til! Kanskje testen ble positiv,siden du ønsker å teste hos lege? Er det lov å gratulere litt,kanskje???? :-)
3 skatter ute:) Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 ja testen ble positiv på torsdag, var en ken wa test, vet ikke om de er til å stole på litt usikker på når jeg skulle hatt mens, bare hatt en etter forrige fødsel. forrige mens var 22. april
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 De testene har jeg ikke hørt om... Prøv en clear blue,de skal være rimelig sikre ihvertfall! Men du,gratulerer!!!!!!! En strek er en strek,er det ikke det de sier! Testen lyver nok ikke! :-) Du må ihvertfall be om en ultralyd når du kommer hjem,for å vite hvor langt du er på vei! Vet ikke om dette var planlagt eller ønska,men velger å tro det,så da er jeg kjempeglad på dine vegne! GRATTIS!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Ta en digital test, da. Mye sikrere svar, da slipper du å måtte tyde streker.
3 skatter ute:) Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 se om jeg får tak i en digital test i dag, ikke alle apotek som har det ønsket JA:) ventet nei, trodde aldri det skulle skje så fort hvertfall, men vi ønsket oss en til så raskt som mulig etter forrige
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Da velger vi å satse på at testen stemmer,og at neste test viser akkurat det samme:-) Jeg testet med vanlig cb,ikke dig.,funker fint de også. Var 4 dager på overtid,og den ble positiv med èn gang! Masse lykke til! Sifra åssen det går da! klem
3 skatter ute:) Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2007 takk:) skal si fra med en gang jeg har fått svar
Annie Bailey Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Jeg brukte KenWa test da jeg ble gravid med min første.. så den stemte.. Ellers har jeg hørt at graviditetstester kan vise feil negativt, men ikke posetivt (så sant du ikke nettopp har mistet eller født for da vil du fortsatt ha litt sånne graviditetshormoner i kroppen)
Marolla Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Ring en helsestasjon og hør om du kan komme inn med ei prøve?
3 skatter ute:) Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. juni 2007 kjøpte en QR HURRA:) 2 strek kom i en fart, nå tror jeg det:) kenwa en var nok helt fin den ble bare skeptisk når streken kom så sakte frem, var utrolig svak, og jeg leste på pernille.no at den reagerte på veldig lite HCG, og det kan man ha av andre grunner sto det JEG ER GRAVID:)
Ginger-mor Skrevet 12. juni 2007 #12 Skrevet 12. juni 2007 Gratulerer!! Flott at du fikk tak i en ny test:) Jeg testet positivt med en hjemmetest som reagerte på veldig lite hcg og dro til legevakten samme dag pga en urinveisinfeksjon. Der sa jeg at jeg mistenkte at jeg var gravid, og tenkte at det kanskje var lurt å ta noe mot UI. Legen tok en gravitest og kunne fortelle meg at jeg ikke var gravid, nei. Så testene de bruker er ikke nødvendigvis like sensitive.. hehe. Er 22 uker på vei nå.
3 skatter ute:) Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 12. juni 2007 ja ikke greit når det finnes så mange teste som har ulik sensitivitet, men 2 tester med tilsammen 4 strek holde:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå