Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 hehehe... nå hikker lille gutten i magen igjen, det gjør han nesten hver dag nå.. men på natta har han også begynnt å hikke, da er det rett og slett irriterende.. får jo ikke sove av den rytmiske dunkinga,våkner av det også ligger jeg der da. hehe. Men jeg kjenner det helt nederst i magen,omkring der blæra bør være.. vil det si at han har lagt seg ned med hodet tro?? Forrigemann lå i tverrleie frem til termindato, så jeg vet ikke helt hvordan man føler om han har lagt seg ned.. men jeg ser jo på magen at han ikke ligger i tverr,men kunne jo sitte da.. hem...
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg elsker hikkingen jeg! Ja, den kan bli irriterende, men gud så deilig det er å... Han her hikker 2-3 ganger om dagen!! Hehe
hit og dit Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Jenta her ligger med hodet ned, men eg veit ikkje om det har festa seg. Når ho hikker og eg sitter i sofaen så kjennes det ut som om det er eg som har hikken i rompa. Så absolutt irriterende, og hikken kommer og som regel når eg skal kvile eller legge meg. Håper det går bedre med deg idag.
*RutIetutt* Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Snuppa ligger og kikker akkurat nå også;o) Det gjør hun flere ganger om dagen, og i går da jeg var på kontroll og jm skulle måle hjertelyden:o) Jeg vet at hun ligger med hodet ned og jeg kjenner/ser det ca midt på magen - der ved navlen.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Synes også hikkingen kan være irriterende noen ganger, han hikker jo 2-3 ganger om dagen!! Hehe.. Men det er kos på en måte da, kjenne at det er liv i gullet!!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 Ja tusen takk, jeg har det bedre idag;)
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Å jeg synes hun er så søt når hun hikker jeg. Hele magen rister jo:)! hihi...
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 hehe ja jeg husker da marcus hikka inni magen.. jeg kunne ikke fordra det,var så sinnsykt irriterende.. huff... tenkte også slik at han hadde lagt seg med hodet ned da jeg kjendte det der nede,og det kan jo stemme det..
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Jeg synes hikkingen er kjempe søt jeg og. Men det begynner alltid når jeg legger meg ned for å sove. Da stryker pappan litt på magen og synger litt og snakker med henne og så stopper det etterhvert..hehe. Søt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå