Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha testet positiv på eggl.test i 7 dager,har jeg tatt en grav.tets test...viste ingenting!!!!!!hvorfor har jeg testet positivt på eggløsningstest så lenge????testet gr.tets testen i en halvtime gammel urin...gjør det noe????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg veit ikke helt, men jeg tror ikke det gjør noe at urin ikke var helt fersk. Står det noe i bruksanvisningen? Synes det er rart at du har fått positive el-tester så lenge. Har ingen forklaring på dette. Du er sikker på at testene var positive, og ikke bare nesten? (Veit at en del kan ha nesten-positive el-tester ganske lenge).

Uff, jeg er visst ikke til mye hjelp. Håper du snart får visshet. Og at du er gravid! Lykke til!

Skrevet

det har vist to klare streker hver gang jeg har testet.......frustrerende...

Skrevet

Har du testa positivt hver gang du har testa? Altså har du noen gang testa negativt? Jeg mener å ha lest at det er noen aom alltid (eller nesten alltid) tester postivt pga en hormonforstyrrelse eller noe. Men husker veldig lite om dette.

Men det kan jo også hende at du tester postivt fordi du er gravid, men at gravitesten ikke slo ut fordi du ikke har produsert nok HCG enda. Håpe, håpe.

Skrevet

Jeg hadde tatt meg en tur til legen, jeg. Da slipper du å lure. Kanskje du kan få UL også.

Lykke til, håper du er gravid!!

Skrevet

saken er jo den at jeg som oftest får negativt res. på eggløsn.testen.sliter som oftest med å treffe/finne den.derfor dette var litt merkelig......BLIR GAL!!!

Skrevet

samme med meg. testa positivt 5dager på rad nå men negativ graviditetstest. og attpåtil går jeg og er kvalm HELE tida nesten

Skrevet

uff du har i det minste symptom..jeg har ingen,så har vanskelig for å fatte at det kan være noe......

Skrevet

testa nå ikveld med el test. og igjen var den positiv. 6dager på rad nå. begynner virkelig å lure. for sist jeg hadde sex var 3dager før mens. men når den kom varte den kun 2dager som vanlig istedenfor 4 og resten var det kun småblødning. og det at jeg er så kvalm. skjønner ingenting jeg. men er nok noe i det. selv om du ikke har symptomer. så jeg krysser fingrene for deg:-)

Skrevet

forresten. åssen el test har du brukt? for jeg har brukt cb og der er den ene streken tydelig og den andre er der men ikke så tydelig

Skrevet

Hva slags test tok du? Jeg testet nemlig negativt på QR sist jeg gikk gravid selv om jeg var gravid! Så QR stoler ikke jeg på lenger!

Skrevet

cb digital. men tror bare jeg testet for tidlig.

Skrevet

Hallo :) etter at jeg sluttet på pilla i mai, fikk jeg veldig vondt under eggløsningen og gikk til gynokolog og han sa at en egg løsning kan vare i 7 dager... Og man vet jo aldri vilken dag egget slipper seg.. Så det kan være derfor du har testet positivt... Har hørt at det lønner seg å ha sex annen hver dag unger eggløsningen.. Da skal man kunne treffe uansett ;)

Lykke til...

Jeg er veldig spent selv, jeg skal egentlig ha mensen til mandagen, men håper at den ikke kommer :)

Kos

Skrevet

7 dager altså..jaja da går det an.tragisk at vi bare prøvde de to tre første dagene.....men den kom jo altfor tidli...kommer vel ikm lenge før og da....

Skrevet

for meg virker det veldig rart at man skal kunne ha eggløsning i 7dager. aldri hørt om det før. virker lissom ikke helt logisk. for da er det jo plutselig mange nye teorier som dukker opp. hva mener du athene?

Skrevet

er ganske forvirret.jeg begynte å teste den dagen jeg fikk testene,ømme bryst og litt sånn.to klare streker og dette fortsatte på alle syv.men er jo ikke gravid,isåfall hadde jeg jo vært en del på vei og da hadde det vel vist på gr test.....

hadde forrige mestruasjon 25mai..begynte å teste 5juni...skal ikke ha ikm før månedskiftet....kom jo litt tidli og den eggløsningen.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...