Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Utrolig trykk nedover nå. Stikker skikkelig ned mot skrittet. Og kynnerne er vonde. I natt har jeg sovet minimalt. Ca en uke til termin. Barnet er iallfall klart. Symfysemål på 40 da jeg var 38+2. Jordmor trodde ungen var godt over 4 kg allerede da - så det gjør ikke meg no om det skjer noe snart........... Flere med lignende symptomer?
A9K1 Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Samme her! :)Termin om 4 dager. Kjenner det stikker og har trykk nedover. Kjenner ikke så mye til kynnere, eller det vil vel heller si at jeg ikke vet helt hva jeg skal kjenne etter, magen er stor og hard fra før av, men idag kjenner jeg at jeg er rimelig vond i ryggen.. Hadde også SF mål på 39 i uke 38, og jordmor mente også at han kom til å være hvertfall opp i 4 kg!! Håper det skjer noe snart, da jeg begynner å grue meg ganske for fødselen med tanke på å få ut en unge på over 4 kg.. Vil hvertfall ikke gå på overtid.. Har jordmoren din sagt noe om å sette igang, hvis du ikke får før termin?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Nope - men jeg har fått time hos henne dagen etter termin - så da tar vi vel en sjekk tenker jeg! Men mest av alt håper jeg det skjer noe SNART!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå