Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Det hadde stoppet helt å blø i over en uke, men så nå plutselig begynnte det igjen.. Er dette normalt? Blodet er helt rent og uten klumper..
Sistemann i magen <3 Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg fikk tilbake mensen etter 5 uker.... selv om jeg fullammet... Kanskje du er like "heldig" ?....
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 Nei, huff...det betyr vel at jeg må begynne på prevansjon igjen da... Selv om jeg fullammer..?
pøber´n & je Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Nå er jo ikke amming noe prevensjonsmiddel da, så du bør nok i alle tilfelle begynne på noe ja. Det kan være "en siste rest" av renselsen også
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Jeg fikk også mensen igjen 5 uker etter fødsel, selv om jeg fullammet.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 det kan ikke være skorpen fra der hvor morkaken lå..? man slutter jo som regel å blø,for så å begynne å blø litt igjen.. jeg blødde i 8uker første gang,og nå i 5uker, og nå var det slik som deg,sluttet å blø i uke 4 ca,for så å begynne å blø litt i uke 5,og nå er mini snart 9uker,og har ikke blødd siden da.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2007 Takk for svar allesammen:o)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Jeg stoppet helt å blø etter 3 uker, men begynte å blø igjen etter 5 uker, og det var renselse, og ikke mensen, for det var akkurat som renselsen, og varte i 2 uker. Vet ikke om det har noe å si at ditt blod er uten klumper, for da jeg fikk mensen igjen, så hadde jeg jo klumper i det blodet.
Espoir Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Ja, jeg har også hørt at etter ca. 6 uker kan man begynne å blø litt igjen fordi den skorpen detter av. det er sikkert det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå