ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 funker det bra? Eller synes dere noen av de andre smertestillende funker bedre? Vil ikke ha epidural denne gangen, så redd for ryggen!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Lystgass er moro det, tar iallfall toppen av riene og du må konsentrere deg med noe:)
har fått lita pia Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 lystgassen tok toppen av mine rier..tror jeg..går for det denne gangen også..
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 høres ganske så bra ut.
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Hei :-) Jeg brukte bare lystgass sist og syntes det flyttet litt av fokus vekk fra smerten (en stund hvertfall).. Sa til sambo med jevne mellomrom at gassen ikke funka, men han syntes jeg hørtes helt sløv ut, he he. Jeg skal ha gass denne gangen også. Ulempen er at noen blir kvalme og kaster opp.. Jeg gjorde deg, men fortsatte med gass igjen etterpå. Lykke til :-)
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Tenkt å prøve lystgass denne gangen jeg også + vann og akupunktur. Må da bli bra tilsammen:)
ramløsa- nok en gang Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Legen har sagt at det er en veldig god ide å øve pusteteknikk for å få maks ut av lystgassen. F.eks yoga eller svangerskapskurs. Når noen er skuffet over virkningen er det ofte fordi de puster feil og dermed ikke timer riktig til "toppen av rien"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå