MammaJuni07 Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 I dag er jeg altså 9 dager over UL termin. Begynner å miste motet og føler meg nesten litt mislykka.. Er det flere her inne som har det sånn?
1 på 2 og 1 i magen Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er 6 dager over termin i dag, hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid, siden de jeg kjenner alle har født før termin... Er også veldig motløs nå og som du sier, føler meg nesten litt mislykka. Prøver å tenke litt på andre ting og nyte den siste tiden "alene", men det hjelper heller ikke at jeg får hundre meldinger fra familie og venner hver dag hvor de lurer på om det har skjedd noe... Blir nesten litt irritert, vi sier jo fra hvis han plutselig skulle komme ut..!
Marolla Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Er åtte dager over termin i dag. Syns det er varmen som er verst.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Temin er jo bare en dag, alt inenfor uker før og 2 uker etter er jo på termin egentlig Nyt dagene og bak en pai - Jeg er 5 dager på overtid og prøver i allefall å tenke positivt! Lykke til - Bebbisen kan komme når som helst!
Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 8 dager over her også. :-((((
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 8 dager over her også! Sliten og håper det skjer noe snart!!!!
Lillegutt ble junibarn Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 13 dager over termin.men i mårn skal jeg på kontroll å kanskje, eller jeg tror de setter igang.selv hadde jeg håpet at det skulle skje naturlig.kanskje jeg er mamma i mårn!!:-)
jentebabymom Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 nei er ikke 9 dager over, men skulle ønske det. har 41 dager igjen til jeg kan komme i overtidskassa
Charlotte85 Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 11 dager over termin her... MEN: i går kveld hadde jeg slimete blod i trusa og på papiret hver gang jeg var på do, og i natt klokka 05 våknet jeg med rier, og har hatt de siden. Var på sykehuset en tur i 09 tia, og hadde rier men bare 1 cm åpning så jeg ble sendt hjem igjen.. Fikk beskjed om at hvis riene fortsatte hele dagen skulle jeg bli innlagt i kveld da slik at jeg ihvertfall får noe å sove på. Jeg syns det er kjempehærlig å tenke på at det er noe på gang ihvertfall for jeg har ikke kjent noen ting tidligere.. ikke mensmurringer eller nesten ikke kynnere heller så det skjer i hvertfall noe nå! Det er vondt, men nesten så jeg nyter hver rie. Hver rie er et steg nærmere å få se sønnen vår! Det er kjempekjedelig å gå over terminen, man begynner liksom å miste "håpet", nesten så man tror at det aldri kommer til å skje noe, og itilegg får man jo servert alle slags historier om ting som har gått galt med folk som har gått langt over terminen.. hmm... Jaja.. Lykke til alle sammen! Tenk på hvor deilig det blir når det endelig er over! =) Klemmer fra meg, rimelig lei=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå