Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Melding fra Seier og Glede; hun er igjen innlagt med akutt brystbetennelse. Hun hilser, og vet ikke om hun er ute til neste treff. Pokker så urettferdig, nå synes jeg skikkelig synd på henne. Og hun som kjempa seg igjennom smertene og fikk til ammingen igjen, jeg hadde mista motet for lenge siden :-(
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 ååååå så trist!! Hun som fikk til amminga igjen og alting!! Det er skikkelig urettferdig altså!! Håper hun blir raskt bedre og rekker treffet og fotograferingen.
Millapril Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Huff, dette var triste nyheter. Det er virkelig ikke rettferdig og jeg føler med henne nå. Håper hun blir raskt bra igjen og at hun slipper mer av denne betennelsen. Varme tanker oversendes fra oss.
Två små trollungar Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Oh! Det var veldig kjedelig. Hun har virkelig hatt det tøfft! Håper hun snart blir bedre igjen! Masse varme tanker oversendes herfra også!
Tussi og Maja Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Nei, er det virkelig sant? Dt er jo bare så utroli kjedelig da! Og så vondt det må være!! Føler skikkelig med henne nå... Håper virkelig hun blir raskt frisk igjen!
Bellen^2 Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Nei, dette var triste nyheter! Og nå når ting begynte å gå seg til igjen så får du en ny runde. Håper du kommer deg fort igjen og at dette blir siste gang. Etter noen runder med tette melkeganger grøsser jeg fortsatt ved tanken på hvor vondt en betennelse må være:/ Håper du blir frisk til vi skal ta bilder neste uke! Stor trøsteklem fra Sebastian og meg
Endelig ny spire i magen Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Fy søren og verden er urettferdig mot deg. Du som kjemper så hardt!!!!!!!!!! Håper du blir frisk og rask fort. Krysser fingrene for at du kan komme på neste treff og tatt bilder sammen med oss. GOD BEDRING, nå må du få den dritten ut en gang for alle!!!!!!!!!!! Stoooooooooooooor bamseklem fra meg og Benedicte
måken og vesla Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Uff. Sender varme tanker og masse bli frisk støv til henne!! Det skulle vært forbudt å være så uheldig (men immunforsvaret er vel svekket - og da skal det ikke alltid så mye til...)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Nei og nei. Dette er urettferdig. Jeg som akkurat satt og tenkte jeg skulle sende en melding og høre hvordan det går. Jeg får høre om hun vil ha besøk igjen om ett par dager da...Håper hun kommer seg raskt.
eple72 Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Så utrolig kjipt Dette må ta noe veldig på. Vet jammen ikke hvordan jeg hadde taklet det. Synes hun er veldig tøff .Håper det går raskt over og at formen snart er tilbake.og selvfølgelig at ammingen vil fungere bra igjen. Gooooood bedring .
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2007 Vet ikke om hun har sendt den til alle, men her er oppdatering fra Seier og Glede: "Liten oppdatering fra Bærum Sykehus: Slipper operasjon også denne gangen. Samme streptokokkene som sist, så denne gangen får jeg sterkere dose. Får også medisinsk hjelp til å avslutte ammingen. Så når jeg kommer ut herfra kan jeg spise vårruller og jordbær igjen!! Ser ut som jeg rekker treffet akkurat! Hilsen en optimistisk mamma!" Så gode nyheter! Både at hun slipper operasjon og at hun rekker treffet (i den rekkefølgen såklart hehe). Er glad hun er optimistisk, man kan nok fort miste motet av så mye motgang. Dette var bra :-)
Solstråle72 Skrevet 13. juni 2007 #12 Skrevet 13. juni 2007 Så utrolig kjipt. Må være vondt å gå igjennom så mye smerte dag etter dag og så topper det seg igjen med en ny akutt betennelse. Vi synes også du er kjempetøff. God bedring og håper vi ser deg på neste treff :-) En bli bra igjen klem fra Linerla72 og Tobias
Millapril Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 Gode nyheter! Bra hun kommer seg hjem raskt og slipper operasjon! Vårruller og jordbær er vel heller ikke å forrakte akkurat.
Bellen^2 Skrevet 13. juni 2007 #14 Skrevet 13. juni 2007 Oh, så flott! Det var virkelig gode nyheter:) Kos deg masse med vårruller og jordbær, de er vel fortjent;)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 14. juni 2007 #15 Skrevet 14. juni 2007 Så bra at det går fremover!! Høres deilig ut med vårruller og jordbær, du fortjener massevis av det nå :-) Krysser fingrene for at du og Matteo rekker fotograferingen og treffet til onsdag! Camilla hilser kjempemasse! God bedring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå