Gå til innhold

noen som har prøvd badebleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er de i vannet? blir de fulle av luft?

trekker tiss deg inn, eller blir det liggende inni?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha, det skal stå "trekker tiss seg inn i bleia"

Skrevet

Jeg har ikke prøvd dem selv, hi hi hi, men lillegutt har brukt det masse.

Fungerer kjempebra, og blir generelt ikke luft i dem.Hvor tisse blir av vet jeg ikke, men det blir ikke liggendes inni iallfall. Og det er begrenset hva som trekker seg inn fant jeg ut etter å ha brukt en badebleie som vanlig bleie til jeg kom meg i butikken etter bleieforsyninger, ha ha ha. Har dårlig samvittighet ennå :o/

Skrevet

Hei du.

Tisset "renner ut" i vannet, mens bæsj holder seg inni bleien.

HAr til og med måttet brukt badebleie på veien hjem fra basseng, og det anbefles ikke!! Bleien var våt på overflaten og gutten var veldig fuktig nedentil stakkars.

Skrevet

Puh, takk og lov er det ikke bare jeg som har gjort den tabben, hehe.

Mewn her hadde lillegutt litt mer på lager og han var våt langt oppetter ryggen stakkar. Men gutten var like blid og så jeg hadde ingen anelse før jeg plukket han opp.......ha ha ha.

Skrevet

ok. så de er ikke å anbefale til bruk i båt? i stedenfor vanlige bleier?

det var jo dumt....

Skrevet

Du kan jo selvfølgelig bruke vanlige bleier i båt.

Bare å skifte raskt om dere skal i vannet!

Vanlige bleier er bare anderledes enn badebleier fordi de trekker til seg vannet. Du vet når ungen tisser masse i bleien slik at den blir ganske "fyldig" og tykk. Slik skjer med hele bleien.

Ikke verre enn at man skifter, eller bader uten bleie.

Husk redningsvest ;-)

Skrevet

grunnen til at jeg lurer er fordi det er anbefalt å ha barn bleieløse i båt. og snuppa mi på 10 mnd må jo ha en eller annen form for bleie... hvis båten skulle kantre eller noe....

legger med linken

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/06/12/503261.html

Skrevet

Hm.

Da ville jeg kanskje prøvd med en badebleie og heller sjekket den ofte, eventuelt tørke vekk fuktighet o.l.

Ta med deg noen tørre mesoft kompresser som du kan holde jenten tørr med. Det går sikkert en del bleier da. Men da er du ihvertfall på den sikre siden.

Eller du kan ha med deg et slikt et "tisselaken" i voksenstørrelse som jenten din kan sitte og leke på i båten uten bleie. Da får dere ikke tiss i båten, og jenten blir ikke våt ;-)

Skrevet

jeg har kjoept en toeybleie som jeg skal bruke i bassenget med lillemann. den kan sikkert vaere flott aa bruke i baat! :) fuzzibunz heter de. kjempetoeffe med masse farger aa velge mellom:) hvis de kan brukes som badebleie maa de jo vaere fine til aa ha i baat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...