Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hvor det er billigst,på nett.

å om hvilken linsetype som er ok å bruke.har aldri brukt før,men nå vil jeg unne meg det =) for man kan det,om man har skjeive hornhinner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lensway.no er billigst.

Jeg har skjeive hornhinner og bruker Soflens Torics.

Men du må uansett til optiker først og få prøvd synet ditt, så bestille på nett.

Skrevet

takk =)

jada,skal ta en test først.men ville bare ha alt klart,hehe.

Skrevet

Jeg brukte også lensway når jeg brukte linser. Men du MÅ dra til optiker først altså! :) Har du brukt linser før?

Skrevet

Haha, litt kjapp å lese ja... Så at du ikke har brukt det før. Du må til kontroll til optiker etter å ha brukt linser en stund (ca 1 mnd) for å kontrollere at alt går bra.

Jeg ville anbefalt deg å kjøpe de første linsene hos optiker, sånn at du får oppfølgingsavtalen der. Så slipper du å måtte betale dyrt for å dra til en optiker hvis du plages med linsen. Da få du også opplæring i å bruke linser.

Når du har brukt linser en stund å føler deg trygg, så kan du bestille gjennom nett. Det er iallefall min anbefaling.

Skrevet

ja,er vel best å kjøpe hos optiker først.men her er slikt svindyrt...men må jeg,så må jeg =)

er jo bedre med opplæring å kontroll siden jeg ikke har prøvd det før.

Skrevet

Det er ikke så dyrt hos optikker, jeg har akkurat vært og fått ordna meg linser igjen og betalte for 1 mnd med linser + kontroll 602 kr.

Da betaler jeg 247 kr i mnden for måneds linser inkludert gratis synstest 2 ganger i året + linsevæske.

Jeg har linser for skjeve hornhinner + nærsynt.

Jeg går hos brilleland da, og det kan fort bli mye dyrere og bestille linser over nett, det erfarte hvertfall jeg når jeg bestillte for hos en optiker får man kontrollene inkludert 2 gratis i året, men er det andre problemer med linsene og du må ha en ekstra kontroll betaler du ikke for det heller men det kan fort bli dyrt om du må ha en kontroll hos en optiker du ikke har linser/briller hos + at du må kjøpe linsevæske utenom og det kan også fort bli et par 100 kr ekstra i året.

Når jeg bestillte linser hos lenseway så betalte jeg litt over 600 kr for linser pr øye for 6 mnd men det var uten linsevæske og jeg måtte ha 6 esker med linsevæske og det kom på litt over 100 kr pr flaske så det ble fort mye dyrere en det jeg betalte hos optiker.

Så om jeg var deg ville jeg gått til en optiker og fått sjekka synet og fått et prisoverslag og sjekket pris på linsevæske o.l også ville jeg ha sammenligna med lenseway og sett om det lønna seg.

Skrevet

takk =)skal gjøre det.men jeg må reise langt til nærmeste optiker,så tror nok det blir like dyrt.men greit å høre erfaringer om priser å.

var innom å titta på linsene,og jeg skal få fagfolk til å hjelpe meg ja,hehe..bare å somle seg til å bestille den timen i rett tid nå da =)

Skrevet

okei, ser noen ting kommer litt galt ut her.. ikke alle plassene du får gratis ting og tang!!

har gått til samme optikker siden eg var 12 år, hat et par sillion briller, å gått til linser for 7 år siden. jeg fikk ikke noe billigere der, kontrollene koster, de også! en 4-500kr for hver gang! jeg går heller nå til kontroll hvert 3 år, som jeg får time hos de til, og bestiller linser på nett, lensway.

betaler 419 for dagslinser for 3mnd. enkelt å greit!!

så om du mener du får ting hos din optiker, så for all del, sjekk først da!! hør med dem, at hva du får der, ved å kjøpe linser der.

for de linsene du kjøper på nett, er helt like!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...