Mockanin Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Han spillte fotballkamp i går kveld. Og siden det var hjemmekamp hadde han sykklet dit. Når han skulle dra hjem så var sykkelen hans borte.. Noen hadde rappa den... Han var sååå lei seg. Ringte meg (vi hadde kjørt hjem) og gråt og gråt. Dem var faktisk tre gutter som fikk sykklene sine stjålet samtidig. Han og noen kompiser gikk rundt i området og lette og lett etter sykkelen. Har såå vondt av han. Det er ikke bare det at sykkelen hans ble stålet. Han har et litt spesiellt forhold til sykkelen sin. Når farfaren hans for tre år siden døde, så fant dem denne sykkelen i leiligheten hans. Den var for liten til at farfar hadde kjøpt den til seg selv, så dermed hadde han nok kjøpt den til barnebarnet sitt. Gutten har tatt veldig godt vare på denne sykkelen siden farfar hadde kjøpt den. Han hadde et veldig spesiellt forhold til farfar og dem sykklet inn i mellom turer. Blir så lei meg og sinna på guttens vegne når sånt skjer. Sykkelen var også låst, så dem som tok den viste hva dem gjorde. Nå må vi ut og finne ny sykkel til han, noe jeg egentlig ikke har råd til. Men jeg kan nesten ikke la han gå uten sykkel heller siden han og kompisene sykkler dit dem skal.. Tror neppe denne sykkelen var forsikret heller.
Dotten Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Huff. Stakkars gutten din. Får vondt av ham Sett opp plakater rundt fotballbanen, så kanskje noen naboer finner den. Den er sikkert slengt i en nærliggende elv eller inn i et buskas.... Ev. noen "jalla" som har stjålet den, for å selge den i utlandet, om det finnes denne type bander også. Stygt å si sånn, men det er så altfor mye av det på sommeren. Og siden det attpåtil er 3 sykler som er låst, som er stjålet til samme tid. Hadde klikket i vinkel. F... asså!! Følg med på finn.no Kanskje den dukker opp der. Ev. kanskje du finner en fin og pent brukt sykkel der, til dere får råd til en ny og fin sykkel??Bare et tips! Håper gutten din blir glad igjen snart, og ev. at dere finner igjen sykkelen! Klem
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 ja folk er virkelig frekke. Sykkelen til tuppa her ble også stjålet men vi fant den igjen på en terasse nedi byen. Da var det en smule sint mor som ringte på å forlangte å få den tilbake!!! Det sto t.o.m navnet til tuppa på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå