Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 i drømmen i natt. Drømte at hun hadde vært å henta katta vår og tatt livet av den uten å konferere med oss først.Og så hadde hun ikke tenkt å fortelle oss det. Så vi skulle bare gå å lure på hvor katta ble av. Men jeg avslørte henne. Jeg var så sint. Kjenner det i kroppen enda. Var så sint for at hun kunne gjøre noe sånt bak ryggen vår, fordi dette var noe som var opp til oss å gjøre når tidspunktet passet oss. Sånn IRL så skal gi bort eller avlive katta vår iløpet av sommeren, men dette er jo ikke noe man bare gjør sånn over natta. Ungene er jo knytta til den, så vi fjerner den jo ikke bare sånn helt uten videre. Og jeg vil ikke gjøre noe bak ryggen på dem. De skal være inneforstått med hva som skjer. Da jeg var lita så avliva mamma katta mi og sa at den var rømt. Først i voksen alder har hun fortalt at hun avliva den. Og sånn vil ikke jeg gjøre mot mine unger. Men hun presser på at jeg skal gjøre det da. Men jeg vil ikke. Og så i drømmen i natt så var hun bare og henta katta vår. ARG så sint jeg ble. Og det var så livaktig.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Ungene er blitt allergiske. Men så tenker jeg at vi har sommeren å gjøre dette på. Da er katta uansett ute og ungene går uansett på medisin. Så får vi ha september som frist på å få gjort noe. Vil jo helst omplassere da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå