Minigull07/11 Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har hørt at man ikke skal farge håret mens man er gravid... Men kan man ta glansvask? Håret mitt ser helt dødt ut, også skal jeg i bryllup neste lørdag... Off, noen tips til meg?
Serial mom Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Joda,du kan farge håret:-) Tror det var noe i de gamle fargemidlene som ikke var helt bra det førset trimesteret,men nå sier dem at man kan farge håret når man vil. Glansvask er jo heller ikke spesielt sterkt. Du kan enten farge det hjemme,eller ta en tur på salong,ingen av delene er farlige! Du blir så fin atte! Kos deg masse i bryllupet!
Kristin-usikker Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Jeg var hos frisøren forrige uke! Noen fargemidler er ikke bra. Men om du gjør det hos frisør, så bare si fra at du er gravid! Så bruker de farge som er skånsom! Jeg fikk litt fresh sommer farge.. og det var digg! Lykke til!
Minigull07/11 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 Tusen takk for svar! Skal bestille time hos frisøren nå! hihi.. Bye bye stygt hår!
carina og *jentegullet* Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 jeg har farget håret mitt hjemme...ikke noe fare,gjorde d flere ganger i forrige svangerskap og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå