ziba Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Hei. Skal i bursdag på lør og vet det blir servert ferske reker. I mitt forrige svangerskap holdt jeg meg alltid unna sånt. Vi skal helst ikke spise det ikkesant? Har hørt at det går greit med reker i lake.
lamsen&lillevenn;) Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 ikke noe problem å spise ferske reker...de er vel kokt regner jeg med jo ferskere jo bedre...kos deg med reker du!!
smy & prompegrisen Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Bare spis du, så lenge de er rosa! Reker kokes med en gang de er fisket (ukokte reker er grå!), så om de er ferske, frosne eller i lake spiller ingen rolle. Nam...
mammaoggullunge Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Ikke noe problem å spise ferske reker når man er gravid. Men det du kanskje tenker på er at man ikke burde spise rekrer når man ammer pga allergi.
Brenda med 2 ute Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Går fint og spise det ja=) Og er de ferske så er det jo enda bedre! De er ikke så seige. Forskjellen på ferske reker og frossne er at de ferske rekene har "tentaklene" fortsatt. På de frossene har de detti/ knekts av. Rå reker er grå, med de spiser jo ingen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå