♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Det begynte i går......jeg er såååå kvalm, og er slapp og sliten! Har "ubehag" øverst i magen, sikkert av at jeg er så kvalm. (Ingen smerter eller noe slik). Er i uke 34. Flere som har hatt eller har det slik som vet hva det kan være??
jua 10.12.05 Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Hei! Jeg har de siste 2 dagene kastet opp på formiddagen, vondt i magen og hatt masse mens murringer. Føler meg sliten og slapp, kan ha litt med varmen å gjøre kanskje? Jeg er også i uke 34. Ellers er det vel bare det at kroppen driver å forbereder seg til fødsel ikke så veldig lenge igjen nå.
VinterSol+2 Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 livmora er vel så høyt oppe nå, at den presser på alt av innvoller osv.. noen får halsbrann, andre blir kvalme. prøv å legge dere litt bakover i stoler, stå og gå en del og strekk magen, lissom. det blir snart bedre!
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 Varmen har sikkert sitt og si kanskje ja......har vært noen uutholdelige dager i det siste,rett og slett! Livmora ja.....har jeg ikke tenkt på (kremt).......er førstegangs så er mye nytt som skjer med kroppen!!!! Håper det blir bedre snart......er ubehagelig å gå og være så kvalm,slapp og sliten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå