♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 I går var vi å badet i et fint tjern like ved oss, det er stille avnn men veldig rent og stort. Men i går så kom det brunt slim, ikke veldig mye, men nok til at man så det godt og det lå liksom litt der. Tente at jaja det er sikkert vært en rift inne og tatt litt tid før blodet har kommet ut (defor brunt). Men det kom mer utover kvelden når jeg hadde skiftet truseinnlegg og litt mer i natt. Noen som vet hva dette er? er det bare en større rift eller har dette noen sammeneheng med badingen. skiftet til tørt etter badingen og jeg har kjent liv og tydelige spark.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Hei! Ville sjekket med føden, jeg. Det kan jo hende det er i ferd med å skje noe. Blødninger i forbindelse med siste trimester skall alltid sjekkes av lege/jm. Om du feks har begynt å miste slimproppen/få litt åpning selv om ikke fødselen er i gang skal man ikke bade pga infeksjoner. Ville derfor sjekket:)
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 ok, takk.. sjekket for en uke siden og da var det ikke antydning til noe men så var det heller ikke rent blod liksom, det var brunt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå