Gå til innhold

Hjeeelp...fødsel på gang?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden natt til mandag har jeg plutselig hatt mye sterkere kynnere enn jeg noen gang har hatt..har liksom bare følt bittelitt murring nederst i magen, ikke vondt i det hele tatt..men nå har de liksom tatt seg opp, og føler et rart press og litt rart for og puste...føles som jeg har noe som presser på magen min, dermed litt tyngre for og puste...dette er kun når jeg får kynnere..fikk også rosa aktig utflod natt til søndag...fargen var nesten ikke til og se, og har blitt klarere og klarere til nå..ikke mye blod, men bittelitt..før var det rosa, nå er det litt rødere..hmmm..jeg har termin på onsdag..hjeeelp, litt redd nå...er jeg klar for og føde, lissom...? hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert noe som driver og modner. Heia deg! Du klarer det vettu. Bare litt nervøs nå når det kanskje endelig blir alvor? :)

Skrevet

har hatt rare smerter selv i hele natt. vondt i ryggen som liksom sprer seg nedover lårene, sittet med en varm rispute på i hele natt ah det er godt det :-) kjenner jeg får litt småpanikk på at det kanskje ikke er så lenge til jeg får holde babyen min i armene (,")",)

Skrevet

det høres ut som om noe kan være på gang... alle merker dette forskjellig, men det starter jo ofte med vonde kynnere å mens smerter så! masse lykke til!! =) det går så bra atte......

Skrevet

Hehe, samme her...nå var det så vonde tak i magen at jeg måtte bare stå opp..og dette er sikkert ingenting i forhold til hva som virkelig skal skje...uuuææææhhh..men det er så lettelse når takene går over..men drit vondt mens det holder på.. Jeg har ikke engang montert babysenga...hehe vent litt til, da baby!!!! Jeg får vel gå og sette på vaskemskinen med laken og sånn til babyen..

Skrevet

når har du termin da? hehe spørs om det kan være du får det travelt ei vending læll da. de har en tendens til å komme når de vil disse små. jeg har termin om en uke akkurat, å alt er klart. er bare å komme ut det ja. men er vi ikke klar for baby når vi er fødeklar, så blir vi vel aldri klar :-)

er jo en grei måte å forberede seg på til fødsel det da, ved å hele tiden forvente at det blir verre. for når du er ferdig da så sitter du kanskje igjen med følelsen av at hmm det var jo ikke SÅ ille.sånn tenker jeg i hvertfall.

Skrevet

Hehe, jeg har termin imorra..litt treig av meg, kansje... tjihi..har bare hatt sånn inderlig følelse på at jeg kom til og gå 14 dager over tida, og bare tatt det litt piano med og få opp senga, men plutselig så ble jeg jo faktisk litt usikker på om det kansje skjer litt før allikevel..hehe Du er heldig som har alt klart..det er litt lettende følelse.. Ja, bedre og forvente det værste, for å heller kansje bli positivt overraska..har alltid hatt den innstillingen til ting..tar aldri gleden på forskudd, før det er i boks, liksom... =) Lur tankegang du har!!!!

Skrevet

Heldige deg. Jeg vil også føde! Har ligget over på føden i natt pga blødning og antydning til rieaktivitet - men ingenting skjer!!!

Skrevet

Uff...stakkars deg..det er ikke noe gøy og ligge der, og ingenting som skjer..men tror nok ikke ting skjer her heller med det første, for nå har "kynnerne" gitt seg endel..hadde masse på morgenen, kjempevonde, men nå har det nesten gitt seg..egentlig litt lettet, trenger litt mer tid..hehe men jeg skal krysse fingrene for deg, og håpe at det snart skjer noe for din del!!! Noe annet som er kjemperart er at jeg har vært på do 3 ganger idag..jeg har full forstoppelse egentlig..(ekkelt) men idag har det jo bare vært overveldende mange do besøk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...