Northernlights Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Huff...synes da synd på noen av disse utøverne! Rett fra levra fra han der briten....
mammaen til G & A Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Nei, jeg har sett reklamen for programmet, det er nok det=)
Northernlights Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 hahaha =o) Han med saksofonen er faktisk flink, og jeg hater saksofon! Tror jeg tar med meg meg selv og går og legger meg. Gubben sitter og sjekker over en del mynter mamma la igjen når hun dro (alle småmyntene som ble igjen),og der fant han en mynt fra 1939 som han anser som et godt funn. Han samler gamle amerikanske mynter for at sønnen hans en dag kan gå på college. ;o)
Northernlights Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 Og nå kom selvsagt Greta Van Susterns intervju på Foxnews med pappan til Dannielynn...hrmf..MÅ se det! uff, får da aldri gått til sengs i kveld! =)
mammaen til G & A Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Sitter her jeg og proever iherdig aa bli sliten nok til aa sove. Har vaert en saa utrolig lang og busy dag, man skulle tro jeg ville vaert stuptroett, men neida=)
Northernlights Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 Jeg lå en del i dag, pga hodet, og tok tilslutt noen sterke tabletter for det. Det gjorde meg stuptrøtt..men så la jeg meg selvsagt ikke når jeg var som "trøttest"! Nå er jkeg egentlig ikke så trøtt...men jeg vet at legger jeg meg nå,så får jeg mest sannsynligvis sove likevel. =)¨ Natta mammaen i VA! Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå