baby 07.02. Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Stressa jeg nå.. Skal gifte oss 23. juni. Følte jeg var i rute. Men så kom jeg på alt som må gjøres før den store dagen. Små detaljer, som sko til min sønn, servietter har jeg ikke kjøpt,capen jeg kjøpte var full av flekker så den må jeg levere inn igjen, skoene skulle jeg ha gått ut, osv... HJELP! Så har jeg en vennine som skulle lage bordkort. Jeg sa klart i fra at det skulle være svært enkle, for alt det andre er svært enkelt men stil fult. Men hun har tatt heeeelt av! Med hjerte klistemerker osv... Det blir totalt kræsj med det andre vi skal ha. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Hun har laget bordkort kombinert med sang hefte. Det var jo u utgp en god ide men no så fælt da.... Uff.Måtte bare få ut litt.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Skjønner veldig godt at du blir stresset . Jeg hadde samme problem som deg, med en venninne som lagde sanghefter som ikke var i stil, men valgte å si ifra til venninnen min. Gruet meg veldig, men det var ingen sure miner. Heldigvis. Har hun brukt mye tid og penger på dem tror du? Du kan jo evnt betale det hun bruker av penger i printing/ papir etc Du har jo over en uke på deg så du rekker vel både å finne sko til gutten din, gå ut dine egne sko litt og kjøpe nye servietter. Virker jo igrunn som du har det meste under kontroll, og tror nok ingen føler at de har full kontroll en uke før bryllupet. Lykke til:-)
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Dette går nok fint. Gifter oss til lørdag vi da og jeg har heller ikke kjøpt servietter enda. Skal også lage bordkort nå i løpet av uka. Kjolen min får jeg imorgen kveld, så da skal jeg kjøpe undertøy som passer til.
jente,jente, ? Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Vi gifter oss også 23 juni, og jeg begynner å bli stressa nå selv om alt er under kontroll egentlig.. I går fikk jeg kjøpt sko til jenta vår. Nå mangler vi glass til baren, sette sammen sangheftet, kjøpe brus og blandevann, sugerør og annet som skal i baren.. Mangler alt av snacks, og det er masse vi skal ha med.. Vi bor 15 mil fra der vi skal gifte oss, så det blir mye pakking de siste dagene.. Jeg må bestille negletime også... Og ringe musikkmannen en gang til og avtale musikkstil.. hmm.. ja, det er en del igjen. Og hele tiden føler jeg at det er noe jeg har glemt..
Frøysa Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Jeg skal også gifte meg den 23/6 - og begynner også å få litt trøbbel med nattesøvnen. Tror egentlig at vi er i rute - men så er det den lille stemmen som sier.... "du har sikkert glemt noe..". Pluss at alle sier - "Hvordan går det med planlegginga da? Er du i rute?" Da blir jeg litt stressa, men det ordner seg nok :-)
baby 07.02. Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 Jo da, jeg sa i fra. Men da var allerede halvpaten laget... Og avtalen var at jeg skulle betale alt. det kommer på over tusen kr. Men det er jo greit nok det. Vi begge skal ha ferie neste uke så jeg håper jeg rekker mye da. Sikkert mye bryllups nerver også.. Vi har heller ikkje kjøpt brus og ånn til baren. Ang glass til baren valgte vi å kjøpe plastik glass i forskjellige varianter. Men føler også det er vanskelig å beregne hvor mye brus og øl vi skal kjøpe. Takker for støtten her inne. Godt å få det det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå