Gå til innhold

Hva pakker dere i "babybagen"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste nettopp en tråd om sykehusbagen. Mange som ikke hadde pakket den ennå, men babybagen var klar.

Tenkte bare jeg skulle ha med et par bodyer og sokker. Og klær til å reise hjem i... Er det noe mer dere skal ha med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helseteppe, og lue til hjemreisen kanskje.. + klær da :) Jeg skal ha med "hentesett", og noen bodyer + sokker da! Men er det like varmt som nå blir det kanskje bare og reise hjem i "noe lettere noe"..

Skrevet

jeg skal ha me et teppe,lue,hentesett,2-3 bodyer,sokker,1-2 bukser og tynn jakke,smokk og bamse:O)

Skrevet

Har med det chiquitin skal reise heim i: body, sparkebukse, tynn ulljakke (viss nødvendig) og ei hue - og eit helseteppe og sjølvsagt bilstolen.

Skrevet

hihi,ikke glem klær og utstyr til dere sjøl da;o)

tro meg av erfaring, dere vil IKKE at mannen deres skal pakke for dere!hihi..

Skrevet

Men dette var berre BABYbaggen, altså tinga til babisen - ikkje til oss sjølve!!

Skrevet

Jeg skal kanskje føde på et sykehus ca 4 timer unna oss så jeg har pakket litt ekstra.

Pumpe, flasker, brystskjold, smukker.

Ellers har jeg bleier, våtservietter, håndkle, teppe og klær til hjemreise (to stk bodyer)

+ en liten bamse :-)

(Var ikke kommet igang med amming med mitt første barn da vi reiste hjem sist så dette var ting jeg måtte kjøpe før vi reiste hjem. Denne gang har jeg pakket det ferdig. Men pumpe og flaske er vel egentlig ikke ting man normalt trenger).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...