Gå til innhold

Northernlights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev en ny tråd jeg. =)

Njae, er vel egentlig ikke så lett og glede meg om dagen.

Men et sånt inlegg som det du skrev er hvertfall godt og lese. Får en liksom til og fokusere litt bort fra allt annet. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra,så gledet jeg et menneske i dag! =o)

Håper det som ikke er så lett for deg løsner seg på beste måte.

Tenk gode tanker,og skyv bort de dumme tankene...

Livet er for kort til å gremmes over det negative =)

Skrevet

Ja da. Det løsner litt og litt. Har bare vært veldigt mye i det siste. Men jeg er jo heldig som har en samboer (snart mann! :-O rart og tenke på. ) som er snill og støtter meg når jeg trenger det. Idag kveld er han på fisketur så jeg er alene hjemme. Første gangen på veldigt lenge. Og alle vet vel at når man har mye i tankene så blir det fort dobbelt så tungt når man blir alene. :-P Men det går fint nå da. Har fått melding av han. Og han koser seg, og det fortjener han. =) Så nå sitter jeg og slapper av og skal snart prøve på og sove litt. Har bare ikke kommet så langt enda, gruer meg litt for at michelle skal våkne når jeg legger meg. Hun har begynnt med det i det siste at hun våkner når vi går og legger oss, og så får hun smokken og sover urolig til hun våkner for morran og skal ha melk. Så sovner hun om igjen og sover godt et par timers tid til. Merkelig fenomen det der. =)

Skrevet

Noen barn sover mere urolig enn andre, og våkner mer.

Minsten min våkner alt fra 2-4 ganger per natt,og han er snart 20 mnd..

Har aldri hatt en sånn baby før (han er jo ikke baby mer,da..men han er nå lillegutten min,attpåklatt og bortskjemt som fy!)

=) Bra man ikke vet på forhånd hva som kommer til å skje når man får barn!

Jeg skulle legge meg for over en time siden, for da var jeg stup trøtt..men så ble det til at jeg så TV sammen med 9 åringem og det er lenge siden jeg giddet se TV på kvelden.

Talentshow,og veldig mye morsomt.Og noe dumt.

=)

Du får sove godt,da. Og tenk på kun ÈN vanskelig ting av gangen, om du er nødt til å tenke på sånne ting.

;o)

natta!

Skrevet

Hehe. Det slitsomme med at hun har begynnt og sove urolig på natten er jo at vi har vært bortskjemte tidligere da. Hun har sovet natten gjennom fra hun var omtrent 1 mnd gammel. 20.00 - 08.00 omtrent. Så det ble litt av en omstilling når hun begynnte og våkne. :-P

Men imorgen natt så skulle jeg visst få sove heeellleee natten. :-D Kjære gubben skulle visst ta den natten hvis hun våknet sa han.

Ja talentshow er morsomt det. Er ikke lett og slite seg fra tv:en da nei. =)

Bare michelle fortsetter sove så sover jeg nok veldigt godt snart tenker jeg. =)

Prøver og tenke som så at ting løser seg. Mye som allerede har begynnt og løse seg opp. =) Noen ting som tar lenger tid. Men er på rett vei og føler meg bedre for hver dag.

Du får sove godt du også når du kommer så langt. =o)

*Natta*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...