Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 jeg og mannen min har vært gift i 9 år allerede. Jeg har et barn fra mitt førrige ekteskap og han har et barn fra sitt forrige forhold. Holder ikke det eller? Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han vil ha enda et barn! Han sier at han vil ha et kjærlighetsbarn. Jeg forstår at han vil smiske med meg på denne måten med å dra frem maksimum av sin miserabel romantikk, men jeg først og fremst tenker på hvem skal stå opp om nettene, hvem som skal stelle barnet døgnet rundt, hvem skal ha strekkmerker på kroppen, ømme bryster og fortapt sosialt liv, være innestengt hjemme med babysen, ikke kunne møtes med venner eller gå på en fest eller dra på ferie osv.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Nei-nei-nei! Hvis dere har lyst på å skape et liv, et familiemedlem sammen, - har ikke nattevåk å strekkmerker noe i debatten å gjøre - skjerp dere.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Ta det som et kompliment at han vil ha barn sammen med deg vel! Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg ikke en gang komt på å tenkt som du gjør.. Hvorfor fremstille det så negativt?
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Hvorfor skulle han IKKE ville ha barn med deg??
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Han vil vel ha barn med deg fordi han elsker deg og liker barn da!!! Men er du 'ferdig' med barn, så får du vel si det til han. Men som en av de andre her sier, så burde vel strekkmerker osv ikke ha noe med saken å gjøre da!! Hvis dere elsker hverandre og begge 2 ønsker et barn til, så er det lett å komme seg over våkennettene og da... Men det er nok ikke så smart å bli gravid kun pga han ønsker seg det nei. Høres hvertfall ut som om du absolutt ikke vil ha barn, selv om jeg ikke skjønner grunnen. Man kan vel treffe venner og dra på fest og ferie selv om man har barn? Jeg venter nr.4 og mannen min og jeg er regelmessig ut å spise sammen, er på fest hos venner i ny og ne og vi drar på ferie hele gjengen og storkoser oss! Fortapt sosialt liv?? Det avhenger vel av deg selv ville jeg sagt da. Jeg har mange venner og godt sosialt liv jeg, selv om jeg har barn da. Og man er bare innestengt m baby om man velger å være det! Kom deg ut og treff andre mødre! Strekkmerker hører til... og har du et barn fra før og har strekkmerker, så er de jo på plass allerede. Har du ikke strekkmerker fra før, så kan det være du slipper en evt. neste gang også. Ømme bryster... hva er så fryktelig med det da. Litt ubehagelig ja, men er ikke det kjekt også å være gravid og ha en liten baby å kose med? Hvis du allikevel har litt lyst på et barn med mannen din, så kan det være greit å ta en prat m han ang. fordelingen av oppgaver?? Det kan jo være at han blir en kjempefar og tar seg av bleieskift om natta osv?
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 "Jeg forstår at han vil smiske med meg på denne måten med å dra frem maksimum av sin miserabel romantikk" høres ikke ut som om du har noe godt forhold til mannen din egentlig. sikkert best å ikke få barn med han da.. jeg liker at typen min er romantisk jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå