Potetstappe Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Haha, BIM har blitt psykologen min de siste dagene... Blir litt flau over meg selv, for at jeg skriver her, men det er så godt å få det ut! Han ringte og spurte etter neglsaksen sin, av alle ting her i verden:P Sa det var greit at han kom innom å hentet den. jeg gikk ut da jeg så han komme, og ga han saksen. Han tok på magen og var litt rar.. Sånn lei seg rar. Så satt jeg meg ned på trappen, og han bøyde seg ned og spurte om han kunne få klemme meg. Og han klemte på sånn god måte.. Så sa han at han syns det var viktig at vi var venner. jeg sa at det er vi jo. Da sa han at han ville at vi skulle tenke oss 2 ganger om før vi sa noe til hverandre sånn at vi kunne prate godt sammen. Skikkelig rart med tanke på hvordan han var igår! Han skal jo komme hit imorgen å sette opp avtalen på barnebidrag, det avtalte vi igår.. Rart han ikke kunne vente med saksen sin til imorgen.. Hehe... Han sa også at vi kanskje kunne prate litt imorgen, men at han var trøtt å måtte hjem å legge seg nå.. Ble litt roligere inne i meg nå hvertfall, vi smilte til hverandre til og med, det er en stund siden sist!
HulaHula Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Se dær, bynt å skjønne ting han ) Trur d ordne sæ )
Idun<3tosmå<3 Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Nå ble jeg nesten litt glad inni meg kjenner jeg.... Men for all del ikke la deg tråkke på igjen!!! hehe, rart, jeg sitter her og smiler litt nå... Føler jeg har blitt litt kjent med deg liksom! Men jeg er samtidig litt redd for at han skal tråkke på deg igjen ja... Klart saksa var en unnskyldning for å se deg! Men pass godt på deg selv og nurket inni deg! Dere fortjener det beste, og han må bevise at han kan være den beste for dere!! Mange positive tanker sendes din vei:)
Potetstappe Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2007 Ja, jeg tør ikke helt å være super glad for at han kom nå og måten han var på. For alt jeg vet kan det hende han bare har hatt en fin dag på jobben og var i godt humør.. Og det skal mer til enn et smil og en klem før han evnt. er tilbake hos meg igjen! Men jeg er VELDIG glad for at nå slapp jeg å sitte her å sture og lure på om jeg skulle ringe han og spørre om han ville være hos meg inatt. Nå har jeg sett han og det var fint. Så er det en ny dag imorgen..:-)
miss_chica Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 gutter er så mye opp og ned assa..og med en gang man er litt kostbar kommer de krypende tilbake hehe du har ikke noe hjemmeside forresten? jeg ønsker det alt godt fremover, og det som er meningen skal skje, skjer =) fint at du oppdaterer oss! blir spennende å se bilder av lille bebi etterhvert!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Det er bra du er ved godt mot! Lett å tolke ting litt feil når man ønsker seg noe sterk, og vanskelig å være rasjonell i en slik situasjon... Om han hadde vært hos deg i natt, hadde det bare blitt verre i morgen natt... Blir nesten som å slutte med noe man er avhengig av:) Bruk tiden til hjelp:) Og for å få noe annet å tenke på kan du jo lese ei bok kanskje? Eller sitte her inne å skravle!
hit og dit Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Det er godt du har blitt roligere inni deg. Det er jo ikkje bra at du skal gå rundt å være lei deg. No når handlingane hans har fått konsekvensar så har han nok begynt å tenke seg litt om. No kan han få sjå at om han ikkje behandler og respekterer deg skikkelig så er han heller ikkje garantert at du er der. Han levde livet som om han var singel, med tanke på at han aldri var heime, at han overnatta hos far sin etc, og no er han singel. Dette er ein lærepenge han fortjener. Ta ein dag av gangen du no, og ikkje forhaste deg. Ønsker deg lykke til framover.
gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Jeg skjønner hva du går gjennom! jeg tok oxo skrittet å gjorde det slutt med samboer for et par år siden, men d var pga utroskap.. vi hadde bodd fra hverandre en stund, men var fortsatt sammen... jeg visste at jeg gjorde det rette, han hadde vært en drittsekk på mange måter, eneste han brydde seg om var sønnen sin(heldig vis!) tok mot til meg og gjorde det slutt, hadde det bra med meg selv i ca 10 min, så kom helvete! det var helt grusomt! har aldri kjent meg så tom før! uansett, vi begynte så smått å prate litt etter noen uker, og innen tre mnd var vi sammen igjen.. vi hadde veldig godt av den pausen for nå kunne ikke forholdet vært bedre, og han har forandret seg veldig.. Så det er håp, men tenk deg nøye om før du eventuelt tar han tilbake!! lykke til med alt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå