Memphis78 Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Tidligere var det en diskusjon ang frakt og toll på varer. Jeg skal bestille noe krem osv i morgen, men hvordan var det man skulle gjøre det for å slippe å betale tollen, eller at man fikk igjen penger fra strawberry?
fairy Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Sånn jeg har forstått det, kan du fakse dem kvitteringen for toll/mva, så setter de inn tilsvarende beløp på kontoen din! Det går jo an å be dem sette "gift" på pakken, men tollvesenet har blitt mye strengere på det i det siste, og ikke noe vits i å gjøre det når man kan få pengene igjen på lovlig vis. Syns jeg iallfall.
2søtesmåh Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Handler MYE med strawberrynet. Har også kjøpt gaver via dem og fått merket pakken med "gift", men de fyller likevel ut verdien på varene utenpå slik at det ble toll. Men det er jo ikke noe problem i og med at man får den returnert. ) Om jeg skal handle produkt under 200 kroner, så handler jeg disse i flere omganger, slipper toll, og varene kommer mye kjappere. Strawberrynet anbefales på det varmeste av meg. VI er mange som handler sammen, og da kom vi fort opp i 20 bestillinger og max "loyality-bonus". KAn være lurt å gå sammen om å handle. Evt opprette en konto sammen som dere overfører penger til når dere handler, bør være den mest "ryddige" av dere som har fullmakt på konto og som står som kunde da. En som er flink til å si fra til alle at "nå bestiller vi igjen, skal DU ha noe".....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå