Gå til innhold

Eggløsningstest som graviditetstest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå testet med eggløsningstest siden Fredag, Og alle dagene frem til nå har vært positive. Hvordan er dette mulig? Jeg har hørt att man kan bruke slike tester som graviditetstest. I såfall hvordan kan man bruke den som graviditetstest? er d en sjanse for att jeg er gravid nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å gi deg forhåpninger men..... Jeg tok en el-test på ikm dagen.. testemanien tok meg;-) Den var positiv, så jeg tok en graviditetstest som var positiv...

Du kan ikke stole på el-testen.. men det er verdt å ta en graviditetstest:-)

Lykke til!

Skrevet

Det skjedde meg!!!

Skjønte ingenting når jeg hadde eggløsning i 9 dager, ble gravid mens jeg ammet eldstemann uten å merke det.

Hadde nettopp sluttet å amme og forstod ikke hvorfor ikken menstruasjonen kom tilbake.

Tror du er gravid jeg:-)

Skrevet

Så lenge du er sikker på at testen er positiv (like sterke streker), så er det vel en sjanse for at du er smelt på tjukka;)

Skrevet

Ok. :)

Når kan jeg teste med graviditetstest?

Skrevet

Det tror jeg du kan gjøre nå, siden det er positivt på el-testene.

Jeg var 5-6 uker på vei da jeg testet positivt på el-testene.

Blir skikkelig spent på dine vegne, håper du oppdaterer oss når du tar testen:-)

Skrevet

nå har jeg testet positiv 5dager på rad. idag går jeg til innkjøp av en graviditetstest:-)

Skrevet

takk:-)

Skrevet

Jeg brukte eggløsning test med prinsesse nr 1 =0) så du er nok gravid massse gratulere. Løp å kjøp den en ekte test =0) Masse gratulere

Skrevet

kjæresten min kommer til meg idag fra trondheim så tester når jeg møter han etter jobb:-) er helt i hundre her og kjæresten min er likedan:-) kommer innpå ikveld og forteller hvordan det gikk:-)

Skrevet

ååå, da skal jeg se etter deg i kveld=)

Skrevet

dryss gjerne litt babystøv over meg den som vil:-)

Skrevet

nå skal jeg snart teste. er så spent:-)

Skrevet

Lykke til=)

Skrevet

da jeg skulle begynne å teste eller el. fikk jeg positiv test første dagen.. syntes det var litt for godt til å være sant, men huske så at noen inne på bim, hadde sakt at man tester positiv på el test hvis man er gravid.. og joda.. var gravid.. lykke til :o)

Skrevet

*vente*

Skrevet

Jeg brukte el-test som gravitest da jeg ble gravid med snuppa ;)

Er spent nå jeg også...:)

Skrevet

Dytter her jeg..., da jeg er kjempe spent og nysgjerrig!

Skrevet

den var desverre negativ. men tror det kun er fordi det er for tidlig å teste. ble dritlei meg så jeg kverket testet ved å hoppe på den. hihi:-) skal teste igjen om noen uker. så får vi se:-)

Skrevet

den var desverre negativ. men tror det kun er fordi det er for tidlig å teste. ble dritlei meg så jeg kverket testet ved å hoppe på den. hihi:-) skal teste igjen om noen uker. så får vi se:-)

Skrevet

Hmm, negativ test er dritt. Jeg som har så på følelesen at du var gravid.

Er sikkert lurt å teste igjen om noen uker, bare SÅ kjedelig å vente;-)

Hvis ikke du er gravid, så er du iallefall VELDIG fruktbar med så lang eggløsning, he-he.

Lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...