Yelo ♥Ina♥ Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Hei! Jeg er bare en liten svipptur innom fra dib, for å spørre om noen har sett jordbærmathilde her i det siste??? Savner deg snuppa! klem fra meg
Love my kidz Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Nei.. men nå fikk jeg lyst på jordbær milkshake ;-) (leste feil shuh)....
evigoptimist Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har fortsatt kontakt med henne=) Skal siifra at dere har spurt etter henne jeg!
JordbærMathilde Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Hei Yelo!! Har tenkt mye på deg og lurt på hvordan det går med deg og den lille tulla! Fint navn hun fikk!! Er hun et halvt år nå? Guri så fort tiden går... Fortell!! Jeg går nå og venter på operasjon... Skal fjerne litt av den teite skilleveggen i livmor... Vet ikke om det kan hjelpe, men... Etter å ha mistet seks ganger er man med på alt! Hadde lenge håp om baby tidlig i 2008, men... Veldig kjekt å høre fra deg igjen! Håper alt er bra med dere!! Klem fra JordbærMathilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå