Gå til innhold

Må bare sutre litt igjen....:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele dagen idag har jeg prøvd å ikke tenke på han, og hver gang jeg har gjort det har jeg greid å vinkle tankene inn på noe annet. Han ringte istad for å spørre hvordan det gikk da jeg har kynnere som de på sykehuset mente snart ville gå over til ekte rier, siden jeg også har begynt å blø...

Da jeg sa det gikk fint, hadde jo han fått svar på det han ville, og vi sa hadet.

Skikkelig merkelig. Følte meg helt rar etterpå, rart å ikke spørre når han kom hjem osv. Og rart å høre han kalle meg navnet mitt, har bare blitt kalt gullet de siste 2 årene...

Jeg er hos foreldrene mine inatt, i tilfelle baby skal komme.Med en gang de gikk å la seg nå begynte jeg å gråte.. Jeg savner han så masse! Jeg vil så gjerne ringe å spørre om han kan sove her sammen med meg, i tilfelle noe skjer. Vet jo etter å ha bodd sammen at han ikke våkner når tlf ringer.. Men vet jo innerst inne at det ikke bare er fordi jeg er redd fødselen skal starte at jeg vil ha han her...

Vet jo så godt at jeg burde la han være nå, og la han se at jeg klarer meg. Kanskje det er det som må til for at han skal våkne....

Men fa*n altså! Hvordan gjør man det??

Hvordan kommer man seg videre egentlig...

Jeg føler meg så utrolig tom inne i meg nå... Har bare lyst å legge meg ned å hyle! Men det hjelper ingenting å gjøre det... At livet mitt skulle bli så her!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjærlighetssorg er tøft nok å takle uansett, og med en baby på vei i tillegg... Det må være helt forferdelig for deg:(

Du må prøve å tenke at dette klarer du. Ikke ring ham. Du er tøff!!

Jeg håper foreldrene dine er flinke til å støtte deg nå som du trenger det.

Lykke til. Dette klarer du:)

Skrevet

jeg synest du er kjempeflink og tøff... Du har all grunn til å være stolt av deg selv..Det er kjempevanskelig å klare seg alene med en gang etter et brudd, men som du sier selv så vet du at det er til det beste både for deg selv og babyen din.. Stå på og prøv å få sove litt i natt, du kommer deg så absolutt videre, men jeg forstår det er vanskelig nå. Du er knalltøff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...