mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 14 dager til termin og jeg føler ikke at jeg skal ha noen baby det er 7 år siden siste mann, og 10 år siden jeg fødte på nomalt vis. Det har liksom ikke gått opp for meg at jeg er gravid enda, er redd jeg ikke skal bli "glad" i barnet eller glad blir jeg, men at jeg ikke skal føle det er mitt!!!!!!!! Vet ikke hvordan jeg skal forklare helt.... Tenker hele tiden om barnet ligger rett, om det blir hastekeisersnitt som siste mann eller, hvordan, hvem, hva, hvor klarer ikke klarne tankene mine. Skal til jordmora i morgen 5 uker siden jeg var der sist pga hun var sykemeldt, håper barnet ligger rett. litt mye rot, men måtte få ned det jeg tenkte på......
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. juni 2007 Dere må ikke misforstå meg jeg gleder meg til jeg får treffe nurket, men det er bare så lenge siden sistemann at jeg er redd jeg har glemt noe, eller skjønner hvis ingen gidder svare eller si noen ord, det er det aldri noen som har gjort her inne på mine innlegg er vant med det jeg sånn i det virkelige liv også..
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Det er ikke alle innlegg som er like enkle å svare på, dette er et sånt et! Dette er ditt tredje barn, og du har masse erfaring. Du vet at de "rette" følelsene mest sannsynlig dukker opp når du har din nyfødte i armene. Skulle det være så ille at de ikke kommer så er der hjelp å få. Seks år siden min forrige fødsel, dette var planlagt og veldig ønsket, men svangerskapet har vært fryktelig hektisk med jobbog studier, så jeg har ikke hatt særlig tid til å kjenne på følelsen av å være gravid ennå. Man skal liksom være forberedt fysisk og psykisk, og det er dessverre ikke alltid like enkelt. Føles iblant som om jeg ble gravid i går...Ikke ta sorgene på forskudd! Kos deg den lille tiden som er igjen,og gled deg over det som skal skje. Vi har noe fantastisk foran oss!Sats på at alt går bra, men ta det som det kommer, selve fødselen er bare et lite steg på veien, det er alle årene som følger som virkelig teller:) Masse lykke til!! Klem
Potetstappe Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg skjønner måten du tenker på. Jeg har det ikke på samme måten, men er også redd for alt som kommer etterpå! Jeg tror det kommer til å gå veldig bra, du kan jo prate litt med jordmor om det kanskje, vil nok tro hun har vært borti dette før! Det er ikke så uvanlig å få litt nerver:-) Masse lykke til!
Miss Elizabeth Bennet Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har det sånn innimellom jeg også. Og jeg har tre fra før. Tror det er helt normalt. Det føles jo litt rart når en går der og venter i hele ni måneder, og det kommer ikke noen baby. Ett eller annet "ufornuftig" sted inni hjernen stilles det spørsmål. Husker at jeg sist gang var bombesikker på at jeg kom til å forbli gravid for alltid. Hehe. Selvfølgelig ikke med fornuften, men nok underbevisst til at jeg ble lei meg og frustrert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå