Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Vi har jo bestemt oss for dato for når vi skal gifte oss (16.august neste år).. Og det er så utrolig mange som spør: hvorfor akkurat den dagen? hvorfor akkurat neste år? Hmm.. Må det være noen grunn liksom...?
fleXibel Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Må vel ikke være en grunn... vi hadde ingen grunn for akkurat den datoen vi giftet oss..men var litt artigt at det var 1 år 1mnd og etter vi forlovet oss og 1mnd og 11 dgr før vesla kom
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Kanskje fordi de fleste velger en dato som forbindes med noe spesiellt? forlovelse,bursdag,første møte etc. ihvertfall slik jeg har erfart det..
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Neste gang noen spør om hvorfor så svarer du bare: hvorfor ikke? Man må jo velge en dag, så den er vel like bra som alle andre vel?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Fordi det passer dere! Hehe, tror kanskje mange forbinder eller tror at det er en spesiell dag for dere. Kanskje at dere møttes den dagen, at dere ble forlovet den dagen, fikk barn, hadde en koselig dag den dagen osv.. Noe slikt no.. Jeg har lyst til å gifte meg på samma dag som jeg forlover meg.. Men det er noe jeg vil NÅ da.. Vi får se åssen det blir når jeg treffer den rette +++!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2007 Ikke sant.. Det er jo en egen dag.. Vil ikke dele den med no bursdag eller no =) Men er kanskje noe i det at folk velger en spes dato.. Selvom jeg ikke har opplevd det før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå