Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har så lyst til å ta med Eivind på en ukes ferie i desember... Da er han 1 år og 8 mnd.... Noen som har noen gode tips? Vi vil til et varmt og godt sted, men som ikke er for langt avgårde, for jeg tenkte bare å reise en uke... Gjerne tips på hoteller ved reisemålene også Takk på forhånd :)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Litt langt men Hawaii er bare heeelt fantastisk =0)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Tviler ikke Vi skal dit i 3 uker når jeg er feridg med skolen... men det er ikke før om 3 år da Når på året er det best å dra dit tror du? jeg tenkte enten i sommerfeiren eller rundt nyttår.....
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Hawaii tror jeg er flott hele året. Vi skal dra dit til våren neste år. Tenkte vi da skulle ta en verden rundt tur ene stoppet blir der igjen det er bare så flott. Må bare få ut denne lille tulla og vente til hun er blitt ett par måneder =0). Finnes ikke noe bedre enn å reise =0)
fleXibel Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Santorini Rolig og fint sted, jeg koooosa meg der
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Siden dere bare skal en uke ville jeg nok valge en av spania øyene selv om der er en smule brukt opp. Kort vei og varmt =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå