husmorwannabe venter beby nr.3 Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 i går måtte jeg gå legge meg, de var kjempe vonde, og satte seg i ryggen også. var 7 min mellom, og varte mellom 10 og 30 sek. har hatt en del i dag også, ikke i ryggen. men nå begynner det å bli verre igjen! kjenner jeg må konsentrere meg om pusten, og merker nedpress. bekymringen er jo at jeg kun er i uke 29. vet du om noen som er født i uke 29? tror jeg har bestemt meg for å ringe legen i morgen..... hvor mange kynnere er vanlig i løpet av en dag? har hvertfall en i timen. herregud har jo vært gjennom dette 2 ganger før, men blir aldri klok på dette jeg =)
Northernlights Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Hva med å ringe føden i kveld? Tror du må hvile deg!
husmorwannabe venter beby nr.3 Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 mener du det? men kan det være "alvorlig" da? kan fødselen bare starte i uke 29? å herregud, nå begynner jeg hvertfall å svette...
sprængpupp Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 det e mange som føder så tili , også før, jeg fikk prematurt barn æ å , starta som du først, så ring no legen å høre du , så kan de evt sjekke deg =)
mammaen til G & A Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Har du ringt foeden? Tror det kanskje kan vaere det beste for aa sjekke at alt er som det skal vaere siden du sier du har vondt og kjenner nedpress naar du har kynnere. Jeg hadde vannvittig mange kynnere i mitt siste svangerskap, og jeg ble innlagt i uke 34 med premature rier. Jeg hadde blitt saa vant til sterke kynnere at jeg ikke kjente noen forskjell paa de og rier. Saa i uke 34 hadde jeg 4cm aapning. Heldigvis saa klarte jeg aa vente til uke 37 foer snuppa ville ut. Det er viktig aa ta det med ro, og drikke massevis av vann. Er det ikke forferdelig varmt hjemme i Norge for tiden? Dersom du kjenner massevis av kynnere, saa fikk jeg raadet av legen min aa drikke masse vann og aa legge meg ned paa venstre siden. Hun sa at som regel ville kynnerene gi seg, dersom de fortsatte og jeg hadde vondt saa skulle jeg inn paa sjekk. (Dette var foer jeg ble innlagt for premature rier og aapning da=) Men jeg spurte paa hver sjekk om akkurat det du nevnte naa, for jeg synes selv at jeg hadde saa mange kynnere) Lykke til og haaper kynnerene gir seg. Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå