Gå til innhold

lenge siden jeg har vært innom her nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter en del på dib da... er innom her å titter litt iblant, men rekker aldri å skrive noe :P

tassen er blitt 6 uker alerede, tiden går fort altså... skremmende.. stor og fin :):) ehe

nå vet jeg ikke om det er mange som husker meg, men åssen står det til med folket her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart eg husker...hvis du e samme Julie som fikk kattunger her hehe;)

Så kjekt at alt står bra til da:) Bare 18 dager igjen her nå så følger eg etter inn på dib:)

Skrevet

nå forfølger jeg deg;) hahahahaaaaaHAAHOHOHO!! (skummel.....hohohohoooooOOoooOOOooooOoO!!)

Skrevet

jaja :) er meg det ja ;P hehe.. ikke endra så mye på nicket mitt nei :P hehe..

ja, dæsken.. blir spennende, håpe det skjer noe snart da... tassen min kom jo 9 dager før, men ble igangsatt da.. misunner ikke dere høygravide nå, i denne varmen.. vi renner jo bort her...

Skrevet

Blir kjempe missunnelig på deg nå:) Gleder meg sinnsykt til jenten kommer..

Merkelig nok så e eg ikke så voldsomt plaget av varmen....heldigvis;) Vet hvordan det e, for eg slet om sommeren da eg gikk gravid med første:P

Skrevet

hehe.. kommer snrat, er jo ikke så lenge igjen da.. men hva hjelper det? husker meg sjøl fra noen uker ilbake, folk sa dte ikke var lenge igjen, men føltes som en evighet... :P

heldig du er a! jeg ahr en tass som har snudd døgnet jeg, våken på natten når det er kjøig.. da er han så blid og fornøyd, og bare ligger å gliser il meg når jeg sier vi skal sove.. jiippi.. kan jo i det sånn at han reagerer på varmen... hehe..

Skrevet

Hhe liten ramp han;)

Håper denne jenten e like snill som første...hun sov natten igjennom og var aldri grinete:) Så eg var egentlig aldri utslitt...vel, ikke før hun lærte å gå:P

Men eg pleide å gi mme til henne når hun skulle sove for natten. Mer mat i den så hun våknet ikke mer enn en gang sånn ca trundt 5 for å få pupp;)

Off...men nå går eg å legger meg. Skal til kontroll i morgen tidlig:) Kose deg masse med gutten din, og gratulerer så masse:) Natta..

Skrevet

jepp. sov godt. . skal legge meg jeg å trur je, sliten etter natten.. han er bare snill han her, sjelden grinete, men sier fra når han er sulten eller misfornøyd.. ellers er han bare blid og fornøyd, tydeligvis enten det er natt ell dag :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...