Kystrøya Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Har aldri merket at jeg har mer utflod/slim ved eggløsning. Kun merket sammentrekninger i livmor og stikking i egglederområdet. Er så dritt lei allerede av telling av dager for å finne el, venting og skuffelse av at mannen aldri er hjemme de forbaska dagene det passer at jeg har mest lyst til å bare gi opp nå!
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg fikk el slim for første gan sist uke! Har aldri hatt det før, så hadde ikke sjangs til å finne el uten og teste hver dag.. Men jeg går på pergo denne måneden da, så det er sikkert den som har satt i gang litt mer brutal el enn vanlig heheh... Skjønner godt at du er oppgitt nå... Er selv slik noen ganger om dagen.. Går litt opp og ned! Men det blir vår tur snart! Krysser fingrene for deg jeg
Lillegull og spiren Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 hei.. (litt ekkle detaljer) jeg finner el med hjelp av clear blue digital tester..for jeg finner ikke el slim. Klart jeg blir våt og slimete når vi koser oss,men vet ikke om det er el slim..ikke tydelig at jeg tenker nå er el her, Jeg testet posetivt på el testene i går og i dag og vi fikk kost oss i dag..bare en gang,men bedre en ingen når man er så nærme el:) men jeg opplevde noe rart for 2 dager siden,da jeg skulle ut med søppla..pluttselig kjente jeg noe kom ut for å si det sånn..og jeg tenkte hva pokker var det..og da jeg kom på do var den en tykk slimete klomp i trusa..så jeg lurer på om dette var en slags el slim..hmmmm...har ikke opplevd dette. men må jo ha en sammenheng siden jeg har el i dag. krysser alt jeg har for deg:) lykke til:) (beklager virkelig detaljer her,men måtte bare forklare)
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Baas: Kan vel være det som kalles enten creamy eller sticky utflod så det er nok begynnelsen på EL slim, etter det jeg har forstått..hehe Så det passer bra med EL du har /hadde... Hovedinnlegger: Jeg har EL slim/økt utflod sånn noen ganger rundt EL...Ikke alltid..Men denne gangen hadde jeg ikke slim/økt utflod rund EL...rart, hehe, man blir jo frustrert...Men nå er det jo ikke alle som har det da...
Livmor Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Har aldri sett noe til EL slim jeg heller. Har ingen symptomr på EL, når jeg tenker etter:-) Hverken stikker eller gjør vondt noe sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå