Hønemor&guttaboys Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 ..jeg bare lurer Skal flytte dit snart, nemlig..
lille je Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Har bodd der noen år.... Men ikke nå lenger:)
Hønemor&guttaboys Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Åh... luredame Ingen andre da?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg kommer fra Åfjord, men er ofte i Namsos! hehe
Hønemor&guttaboys Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 Ok.. det teller så godt som, da Rart at det ikke er en eneste namsosing på dette forumet da..? Kanskje de bare ligger og sover alle sammen nå? hmm..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Ja, jeg har jo vært her i i snart to år på hhv bim og dib (hjelpe meg, snart to år) og det er sjelden jeg ser noen namsosinger!!! Vi har campingvogna i Namsos (der flyplassen er, hvis du vet?) Pleier å dra dit for å shoppe/slappe av og ikke minst bade på Oasen! =) Det er billigere å dra dit enn Tr.heim, slipper ferga over og kan ligge over der siden vogna står der, og det koster ikke noe å ligge der, siden det er halvårsbetaling. (det beste er jo at pappan min betaler siden det er hans vogn! hehe:p) Jeg tok lappen i Namsos åsså jeg. Prøvde å finne noen namsosinger, men neeiii... hehe
Hønemor&guttaboys Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2007 Haha, morsomt.. jeg tok også lappen i Namsos nemlig Hos Helge på Autoforum.. Er egentlig godt kjent i byen, har bodd der nesten 3 år tidligere, da jeg gikk vgs. Og så er mannen min derfra, så vi er der titt og ofte Jeg får mase litt mer i morgen kanskje, for det hadde vært litt gøy om det plutselig da, mot alle odds, skulle dukke opp en ekte namsosing her
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Ahh:) Jeg tok det hos Tore, på trafikanten eller noe! Du får bare fortsette å mase!!!!!! hehe Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå