Gå til innhold

Er magen min stor?? ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler den sprekker snart.. tatt mage bilde i kveld for første gang.. er 34+2 i dag.... skjønner ikke at den kan bli større nå.. hehe.... Ligger bilde under nicket mitt hvis noen vil ta en titt ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wooow! Kjempefin mage du har! :)

Skrevet

åh tusen takk ;)

Skrevet

Håper jeg får like fin mage som du har der Alviola den dagen jeg blir gravid!!! :D

Skrevet

så flott mage=)

Ikke stor, men akkurat passe den da=)

Skrevet

Koselig å høre.. syntes bare den er kjempe svær om dagen jeg.. hehe.. så har jeg enda 6 uker igjen hvor den skal vokse mer.. hjelp ;o)

lykke til med prøvingen da Trultemora, håper det klaffer snart..

Skrevet

Kjempefin mage:-) Vi har omtrent akkurat like stor mage! Jeg har termin 2 dager før deg, og skjønner heller ikke hvordan det skal gå an å bli større nå..Puh!

Skrevet

Satser på vinter/vårbarn -08 jeg!! :D

Skrevet

Krysser fingrene for deg trultemora ;o)

PepsiMaximusa: godt å høre at det er flere.. hehe.. men nå har jeg begynt å sprekke litt også.. strekkmerkene har kommet for fullt.. vel, visste at de kom før eller siden uansett, men er veldig spent på hvor dette skal ende.. vi får bare holde ut noen uker til,.. Er jo nå babyen blir stor inni der da ;)

Skrevet

Magen din er ikke spesielt stor, men den føles selvfølgelig enorm for alle gravide fra uke 30 tror jeg:)

Kjempeflott mage har du, men du må nok belage deg på at den blir enda større;)

Skrevet

Magen din er helt lik min jo.... Bare at min ikke er riktig så stor -men heller ikke langt unna. Jeg er 31+5 uker.

Skrevet

omtrent like stor som min!! tror min er litt større:P

Skrevet

Akkurat passe stor syns jeg - kjempeflott mage:o) Jeg har nok minst like stor mage som deg (34 uker i dag), men den er litt annerledes i fasongen - mye lavere nede og går ikke så langt opp mot brystet, så jeg har en veldig kul;o)

Skrevet

Å,så fin babymage du har! :-)

Jeg forelska meg litt i hunden din,jeg! Var så nydelig :-) (har *boxer selv,så er en sucker for vovfser med litt flat nese,underbitt,sikkel og store øyne!!!!!)

Skrevet

Vi har ca like stor mage og jeg er 34+2 i dag og:) Kjempefin mage du har!

Skrevet

Hei siri. Magen din er jo kjempe fin. Ikke stor nei. Kan hende den ikke vokser så mye på slutten. Min har vokst mindre nå enn tidligere. Gleder meg så til vi i juni/juli gruppa har født, da blir det nok mange hyggelige treff med babyene. Masse lykke til videre.

Klem

Skrevet

Så koselig at så mange har vært inne å kikke på magen min ;o)

Den føles kjempe stor, men er helt sikkert vanlig som dere sier... hehe..

Kikker innom på deres nick også jeg.. smygtitter litt ;) mange fine mager....

Nærmer seg skikkelig for oss alle nå junigutt 78=)

Gleder meg så utrolig til å se bebissene deres.... håper dere kommer på treff etterhvert som dere har kommet dere litt igjen etter fødsel.....

Masse lykke til videre til deg og dere også.....

Takk for så mange svar...

Klemmer fra meg ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...