Gå til innhold

Nå har jeg drukket en halv flaske vin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine eksamener er over, og jeg har vært eksaminator for mine elever i dag. Nå har jeg i praksis sommerferie. Det feirer jeg ved å gi mine elever fri i morgen. Jeg trenger det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så rart. Det har jeg også. Mannen startet ferie i dag, og jeg skal ikke på jobb før til helgen. Har fulgt ditt råd om å prøve hvitvin. Fra Loire dalen. Det står Muscadet på flaska, og smakte godt.:)

Skrevet

Prøv en petit Boureois. Den er min favoritt. Eller er den som heter Poly Fume (eller noe sånt) og veldig god, men litt for dyr etter min mening. Den er ikke så mye bedre en petiten, men koster ganske mye mer. Men til fest er den jo en god ting. Og sancherre grand reserve fra Bourgoise.

Skrevet

Notert. Skal lete etter dem når jeg kommer fram. Er sikkert mye billigere der enn her.

Skrevet

Grattis, grattis og velkommen inn i rekken av de ferdigeksaminerte for denne gang. :-D

Skrevet

Gratulerer!

Selv har jeg en eneste prøvebunke igjen, og skal kjøre langt og lenger enn langt i morgen, så jeg holder hodet kaldt.

Håper du ikke bare har mellomtimer, da. Kipe greier om man får fri de tre midterste timene, men ikke de to første og den siste, liksom. -Spesielt pyton er det for den læreren som holder prøve i klasserommet ved siden av der disse elevene får utløp for all sin oppsparte energi gjennom et helt skoleår, nemlig. *vet hva jeg snakker om*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...