Gå til innhold

madras

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lånt vugge av en venninne med tilhørende skumgummimadras, men har bestemt meg for å følge råd herifra å kjøpe ny madras i morgen... er i uke 39 så det haster vel litt kan man si.... Er det noen her som vet et sted i Osloområde som selger bra, ikke altfor dyre madraser til vogge? Madrassen er str 90 x 40..... Fint m svar...føler at jeg ikke har så god tid... Egentlig burde madrassen stå å lufte et par uker også da.... hmmm hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikea har ålreite madrasser. vi kjøpte til sprinkel senga i dag og den kosta 149 kr.. den er på 60*120 cm da men tror dem hadde mindre også.

Skrevet

jysk kjøpte vi på:) 149,.- der også, og den bare klipte vi til...

Skrevet

Det var vel skumgummi det da? Det er mange her som mener at man ikke skal ha det, men...... kanskje ikke så farlig bare madrassen er fast...?

Skrevet

jeg spurte jordmor om dette og hun sa det ikke er farlig med skum gummi. da hadde det jo ikke vært lov å selge det hvis det var fare for at det skulle være noe... før i tiden hadde dem jo ikke alle mulige typer fancy madrasser og det gikk jo bra da også:) er mye som blir blåst opp mye tror jeg..

Skrevet

Ja - det går som oftest greit. Men det øker risikoen for krybbedød. Jeg hadde ikke brukt skumgummimadrass til min lille.

Skrevet

Da tror jeg faktisk jeg satser på skumgummi.... Siden din jirdmor, Siljemor, syntes det var helt greit.... Men da er spørsmålet: Skal jeg kjøpe ny eller skal jeg bruke den jeg har fått låne? Den er jo bare brukt i noen måneder og om det er gasser fra madrassen som er skadelige har nok denne madrassen gasset fra seg nå etter ett år. Ingen grop i den heller... Hva tror dere?

Skrevet

vi kunne få låne en brukt men valgte og kjøpe ny.. tenker litt sånn at jeg ville ikke ha liggi i en brukt madrass i mitt eget hus(greit når man er borte over kort tid). og da hadde nok ikke lille gutt likt det heller. litt prinsipp sak fra vår side tror jeg at det ble en ny en.

Skrevet

det med gasser har jeg faktisk aldri hørt om før det begynte og diskuteres her inne. mulig jeg som er dårlig oppdatert men

Skrevet

dytter her....lurer selv....

Skrevet

kjøp en ny, kjøp en som koster litt og er bra.drit i de dårlige skummgummi ivertfall.

Skrevet

Kost på deg en ordentlig madrass... Husk hvor mye disse små ligger det første året. Ikke kjøp skumgummi, men fiber!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...