1, 2, 3!!! Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Hadde sex med en kar natt til lørdag. D påstås i dag at han har vært til legen å tatt test og han hadde klamydia. Går det så fort for menn å få svar? Kan jeg snakke med legen min i morgen å få kur mot dette allerede nå? Vet at inkubasjonstiden er 5-14 dager.
1, 2, 3!!! Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Kan jeg få pillekuren allerede i morgen da? Før jeg i det hele tatt vet om jeg har fått det?
Northernlights Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 ...iallefall gjør det det for folk som kommer på akutten jeg jobber, som testes. De må vente noen dager på svaret,men legen skriver gjerne ut resept på medisin før svaret, dersom alle symptomene er der, sånn at evt bakterier drepes. Det må dyrkes i laben. 3 dager tror jeg det tar her.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 hehe... Her ville jeg mistenkt han for å ha fått svaret FØR helga, eller at han allerede leverte en prøve i forrige uke som han fikk svar på i dag:) Uansett så kan du få pillekur før det er påvist hos deg, men jeg vet ikke om alle leger gir ut dette. Ofte får gutten (eller jenta) med en kur til partneren sin også Legen min ga meg piller en gang uten at jeg hadde fått det påvist (en jeg holdt på med den tiden hadde det). Hun skrev ut en kur til meg som jeg begynte på med en gang.
winneboo Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Det kan ta alt fra 2-6 dager før man får svar. Så han kan umulig ha fått svar samme dag han skjekket seg. Du burde dra til legen i morra å levere en urinprøve, men du får nok ikke svar før om et par dager da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå