m-mamma Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Blir nesten litt stressa jeg...har tatt 2 graviditetstester....selv om jeg har tatt pillene til rett tid. Planlegger ikke en til nå, hadde selvfølgelig vært velkommen men.... Er det vanlig å ikke ha mensen med minipiller? Jeg bruker Conludag.
mor til 3 små Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Eg spiste minipiller og hadde ikke mensen så lenge eg spiste den. Det var deilig.. ;o)
m-mamma Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 Men klarer man å slappe av med at det er pga minipillene liksom? Kan jo være gravid når man ikke har mensen da...
Nicita73 Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Min kommer og går som det passer, blir litt stresset av det jeg også. Har ikke lyst til å gå over på annen prevansjon, blir så "sint" av alt annet, tror ikke det er en ting jeg ikke har prøvd, men må innrømme at jeg ikke stoler helt på Minipilla, selvom jeg tar den til rett tid hver dag.
m-mamma Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 Nei, den er jo litt mer usikker enn p-pilla da. Jaja, lærer meg vel til å nyte å ikke ha mensen (så mye). Men er litt vanskelig at den plutselig kan dukke opp også synes jeg. Likte det forutsigbare med p-pilla, da visste jeg omtrent på timen når den kom.
imsdal med julesmak Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Jeg går på cerazette og det er vell en mellomting mellom p-pille og minipille. Har ikke hatt mensen på de 2 årene jeg har gått på de, og fastlegen min sa det var helt normalt. Men jeg skal bytte til vanlige p-piller eller noe nå, for det hadde vært litt greit å vite hvor man er i syklusen, og ikke minst vite når man er sur pga. hormoner og når man bare er sur )
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Går også på cerazette. Og har ikke mensen. Hender den kommer hvis jeg glemmer pillen innimellom. Legen min sier også at det er normalt å miste mensen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå