Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i dag tidlig og han påpekte at jeg har hovnet opp i hender og føtter, men mente det ikke var noe galt. Utover dagen har jeg hovnet mer og mer opp, men BARE i høyre fot??? og det er bare i leggen og rundt ankelen, resten av meg er normal.... holder jeg på å bli en alien eller hva skjer her? kan jo ikke bare hovne opp i en fot da... er forresten 26+6.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også hovnet opp. er visst varmen som gjør det. anklene mine er rett og slett forsvunnet.

Skrevet

Om du berre er hoven i EIN fot så skal du ta kontakt med legevakta. Eg vil ikkje være hysterisk her med det kan være ein blodpropp. Er du varm og rød og? Det kan og være hovenhet på grunn av eit stikk, men det er ikkje nåke me skal spekulere i. Ring legevakta du, bedre å ringe ein gang for mykje enn ein gang for lite. Lykke til

Skrevet

hehe ja jeg lurer på hvor anklene mine har stukket av altså. men å hovne opp bare i ene foten syns jeg var litt for gale... =P

 

ps: er nummen i den foten som er opphovnet også, hvis det har noe å si... noen som har opplevd dette før eller?

Skrevet

hei sauen

 

Koselig å se at du er her igjen.

 

Jeg merket i dag jeg også at jeg har hovnet opp i leggene, men de blir vel normale igjen etter fødselen?

Skrevet

Æh... oj... hadde ikke tenkt det var noe sånt jeg men du sier noe der ja... tror jeg skal ringe jeg... varm og rød er jeg ja men det er ganske hett i bergen da...

Skrevet

Eg hovna også opp berre i høgre fot i byrjinga - veldig sprøtt! Og også berre til ankelleddet, ikkje sjølve foten liksom. No er eg hoven i begge leggane (dei blir veldig veldig stive) men det har mest med varmen å gjere...

Skrevet

Ring du, og hold oss oppdatert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...